Note fondée sur 705 évaluations de clients

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2,8 sur 5
67 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2023 sur Hotels
J’ai choisi une chaine pour eviter les mauvaises surprises et j’ai été franchement déçue. Chambre handicapé au rez-de-chaussée : tres sale tout a refaire, verrou arraché, lavabo décollé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Nathalie,Thank you so much for your honest feedback, as we do not get better or improve without it. I'm so sorry to hear about the service failures that you experienced. We would love to have you back to gain your trust again. Please feel free to reach out with any special requests you may have, as we would be happy to assist you. We look forward to hopefully welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2019 par Days Inn Fresno South Management , Gestion de l’hôtel
Dear Richard, It was our pleasure accommodating you at Days Inn Fresno South and we are glad to know you enjoyed your stay with us. We appreciate your business and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2016 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2012 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2011 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de vannes

hotel étape

Publié le 24 juill. 2010 sur Hotels
parfait pour visiter les parcs nationaux bon service de l'hotel proche de l'autoroute donc un peu bruyant.
3 sur 5
par un voyageur

Not the best experience.

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Not the best neighborhood. A few scetchy hotel guests and some smoked right outside the rooms. Our room smelled like smoke unfortunately. It is conveniently located off the freeway and close to a few fast food restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback and regret to hear about your experience. We strive to ensure a comfortable stay for all guests. Our location near the freeway and dining options is often a plus for many. Your concerns will be shared with the team for review.
4 sur 5
par un voyageur

Wirh exception of the bathtub, good.

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
When i arrived, it seemed like the bathtub was not cleaned. It had dirt and hair in the tub. Disgusting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christopher, We apologize for your disappointment with the cleanliness of the bathtub. We're grateful for your feedback and will address this matter with our housekeeping team to ensure high standards are upheld moving forward. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Dirty bedspread, carved in furniture with signs of trafficking. Dented refrigerator and the nastiest painted over stained bathtub!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello LISA, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused during your stay. Your comments will be shared with our team for further review and improvement. Our top priority is to ensure a comfortable and enjoyable experience for all our guests.
4 sur 5
par un voyageur

Room repairs.

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Everything was okay, the bathroom needed some work. The towel rack was coming off the wall and so was the bathroom sink. Also there were no cups to make coffee or to drink water.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments and will ensure they are passed on to the relevant departments for review and improvement. Guest satisfaction is our top priority, and we strive to make every guest experience a positive one. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.