Note fondée sur 2 400 évaluations de clients
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4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Très pratique
Publié le 1 mars 2024 sur HotelsTrès pratique pour prendre l’avion le lendemain
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Katie Z, Gestion de l’hôtel
Hi Ramuntxo, very many thanks, both for this review and for having chosen to stay here at Bloc. Our location in the middle of the South Terminal immediately next to Departures couldn't be any more convenient for Gatwick flights. Please keep us in mind every time you're flying in and out of Gatwick, we'd love to have you back to stay. All the best Katie
par un voyageur
Top mais pas non plus donné
Publié le 22 janv. 2024 sur HotelsLes chambres sont vraiment très qualitatives. La literie est top, les serviettes aussi, la deco, la télé, l’insonorisation. Tout est vraiment qualitatif. Facile d’accès, check-in et check-out extrêmement rapides.
Seul bémol: le prix est quand même élevé pour un endroit où on y passe qu’une nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Hi Charly Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you found our rooms to be of high quality and that you appreciated the bedding, towels, decor, TV, and soundproofing. We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable stay, and your positive comments are greatly appreciated.We understand your concern about the pricing, and we do our best to offer competitive rates for our convenient location within the South Terminal. It's worth mentioning that booking in advance often helps in securing our lowest rates. We hope that despite the pricing, you had a pleasant experience overall, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further questions or suggestions, please feel free to reach out.With best wishes JadeGuest Relations
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
La proximité de l'aéroport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Hi Camelia Thank you for your comment regarding our proximity to the airport. We're pleased to be located right in the heart of Gatwick South Terminal, offering unbeatable convenience for travellers. Our central location ensures a stress-free transition to and from the airport, making your journey more comfortable. We appreciate your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another stay soon. With best wishes JadeGuest Relations
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2023 sur Expedia
easy for an overnight stay at Gatwick
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Charlotte , Gestion de l’hôtel
Hello Michel, Thank you for your feedback! We're pleased to hear that you found our hotel easy for an overnight stay at Gatwick. Providing convenience and comfort for our guests is a top priority, and we're glad that we could contribute to a positive experience during your short stay. It'll be an absolute pleasure to welcome you back in the future. Kind regards, Charlotte
par un voyageur
Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Pratique
Publié le 3 déc. 2023 sur HotelsAvoir son hôtel dans l’aéroport, c’est super pratique ! Nous avons passé une bonne nuit, ce n’était pas bruyant du tout. Par contre pour la douche, c’est un concept 😅… tout est mouillé, les toilettes, le lavabo… la totale.
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 août 2023 sur Expedia
No internet, difficulty to use the air conditionner. You need internnt to instal the app etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Sarah O, Gestion de l’hôtel
Hi Redha, I'm so sorry to see that Bloc didn't work out for you. We've got a 24-hour Reception team and they'll always do their absolute best to sort issues out immediately. We'd never expect you to manage without internet or access to the room controls. Please feel free to get in touch with me at the hotel so I can apologise more formally. With best wishes Sarah