Note fondée sur 950 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2023 sur Expedia
Super hôtel, j’y retournerai assurément. Tout était parfait, la piscine, la chambre (et la vue!!), le personnel… je n’ai rien de négatif à mentionner!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Rory - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Emanuelle, thank you for taking the time to leave us this awesome review. We are so glad to hear you enjoyed your time here and found our facilities to be to your liking. We look forward to seeing you here soon for another QT Experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
Hôtel Moderne à la déco sympathique. Personnel très compétent et agréable. Restauration excellente, notamment les petits-déjeuners.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Wotif
A wonderful and high quality place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Rory - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi there Candace, Excellent news! Very happy that you had a wonderful experience with us. We'll eagerly await your return for another round of extraordinary. Many thanks.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Unfortunately due to circumstances outside the hotels control we couldn’t use the pool which was disappointing but every else was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Rory - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi there Amanda, Many thanks for leaving your review and glad for the most part you had a nice time. Please accept my apologies for that particular afternoon, I hope that we can welcome you back in future once again. Many thanks.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
super cute property, great pool and pool bar, great coffee bar in the lobby
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Rory - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi there Dallas, Glad you enjoyed it! I hope we can welcome you back another time soon. All the best.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Rory - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi there Neil, Thanks for your rating, I'm sorry to read it may not have been the best experience. Please call us direct if you wished to talk about your stay. Best regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
QT is exceptional as always. Clean, fresh, modern and relaxing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Rory - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi there Amy, Great news! Thanks for your review and I'm sure we'll see you again soon. Best regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Wenn eine 8cm lange Schabe einem aus dem Schrank guten Morgen wünscht, erwarte ich vom Personal eines 5* Hotels nicht die Frage, ob ich des Fenster offen hatte! Sehr enttäuschender Service! Geht gar nicht!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Rory - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi there Guido, Many thanks for your feedback. I'm disappointed to learn of this experience. I'll put this through to our housekeeping leadership for review. Thank you for staying with us. Best regards.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Rory - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Hi there Wai Sum, Thanks for leaving a review. Please reach out directly if there was anything further you'd like to discuss from your experience. Many thanks.