Note fondée sur 25 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
Très bon séjour, le personnel est agréable et les locaux sont propres ! Prévoyez tout de même de louer une voiture ou prendre le bus car il n’y a pas de navette.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2022 par Atlantica Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Emeline,We would like to thank you for being with us this season and for taking the time to share your EXCELLENT feedback. We are glad you enjoyed a very good stay with us and we look forward to welcoming you back again soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Atlantica Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued guest,We would like to thank you for being with us and for taking the time to share your EXCELLENT feedback. The whole Dreams team is looking forward to welcoming you back very soon.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Very nice for a complete holiday.

Publié le 17 août 2023 sur Hotels
Very new and nice resort above the people were very friendly especially George was too to make us feel at home. My children really enjoyed the facilities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Guest Services Management, Gestion de l’hôtel
Dearest Daniel,We would like to thank your family for being with us this season. We truly appreciate the time you have taken to share your holiday experience, you can be certain that our team members will be informed of your kind words.We are delighted that you had a very nice stay with us, enjoying our five-star facilities and services. It makes us very proud that our staff pleased you with their very friendly service and hospitality.We hope you will give us the opportunity to welcome you back again very soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2023 sur Expedia
We had a lot of fun as a family in the hotel The facilities are excellent the staff is very attentive and will go the extra mile for you. Food is great. Nothing to complain about. Will definitely come back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par Guest Relations, Atlantica Dreams Resort and Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guests of ours,We would like to thank you for being with us this season and for taking the time to share your EXCELLENT feedback. We are glad you all enjoyed our excellent facilities and it makes us very proud that our staff pleased you with their service and attention. We consider Atlantica Dreams Resort and Spa to be not just another resort but a lifestyle project for the modern-day traveller who wants to receive upgraded services and genuine hospitality. It is great news that you are planning to return. We very much look forward to welcoming you back again soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2023 sur Expedia
Wir hatten eine Junior Suite in erster Reihe mit Blick zum meer. Suite ist umwerfend, eins der besten Zimmer, welches wir je hatten. Personal ist nett, etwas zu schnell. Nur am Essen muss noch gearbeitet werden. An der Vielfalt und vor allem an der Qualität. :) sei’s drum, man findet immer was, was einem schmeckt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2023 par Atlantica Dreams Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Lieber geschätzter Gast,Wir möchten uns bei Ihnen bedanken, dass Sie in dieser Saison bei uns waren und sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihre Junior-Suite gefallen hat. Es macht uns sehr stolz, dass unsere Mitarbeiter Sie mit ihrem Service zufrieden gestellt haben. Für uns ist das Atlantica Dreams Resort und Spa nicht einfach nur ein weiteres Resort, sondern ein Lifestyle-Projekt für den modernen Reisenden, der einen gehobenen Service und echte Gastfreundschaft wünscht. Wir freuen uns sehr darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par Atlantica Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Shulamit,We would like to thank you for being with us this season and for taking the time to share your EXCELLENT feedback. The whole team is looking forward to welcoming you all back again very soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2022 par Atlantica Dreams Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,We would like to thank you for being with us this season and for taking the time to share your EXCELLENT feedback. The whole team is looking forward to welcoming you back again very soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2022 par Atlantica Dreams Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Satu,We would like to thank you for being with us this season and for taking the time to share your EXCELLENT feedback. We look forward to welcoming you back again very soon.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2022 sur Expedia
Todo el complejo cumple con las expectativas de un todo incluido, desdea atención en front desk hasta la de los meseros y personal de limpieza son excelentes. Todos los días durante la estadía podía uno encontrar actividades para distracción desde las mañana hasta la noche, los servicios a del spa excelentes. La playa limpia y comida para tomar el sol. Variedad de comida de alta cocina contando también con la variedad de restaurantes y al buffet por las mañanas trades y noches. En conclusión para ser nuestra primera estadía en el complejo regresamos a casa sumamente satisfechos y contentos con la elección que hicimos para nuestro hospedaje.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2022 par Atlantica Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Bernardo,We would like to thank you for being with us this season. We really appreciate the time you have taken to share your EXCELLENT feedback about your extremely satisfying and happy stay. It makes us proud that our excellent staff pleased you with their service and your holiday expectations were met in full. We look forward to welcoming you back again soon.Best regards,