Note fondée sur 206 évaluations de clients

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4,8 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Hotel très agréable

Publié le 15 août 2018 sur Hotels
Très bel hotel, de grand confort service parfait
5 sur 5
par un voyageur

Fantastisch

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Heel fijn verblijf gehad !!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Centraal gelegen en prima sfeer
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2023 sur Expedia
Das Hotel und die Zimmer sind sehr schön gestaltet, viele historische Elemente wurden erhalten. Die Zimmer bieten alles, was man braucht. Das Bett war sehr bequem. Die Lage ist zentral, man erreicht die Innenstadt innerhalb 1min zu Fuß. Absolut empfehlenswert.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2023 sur Expedia
Best hotel I stayed in the last 10 years!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
The hotel is located on very short walking distance of the central square of Groningen. Also, museums, shops, restaurants and theatres are within short walking distance. The staff is professional and helpful. We had a suite. It was clean and well decorated. There is only one, but important, remark to be made. Although the staff during breakfast was very kind and giving perfect service, we were disappointed about the breakfast. The hotel chooses to serve a la carte in stead of a buffet. Which is fine, as long as the hotel provides a menu. Now we just had to mention some items and the rest was improvised by the staff. There was no menu to choose from. This reduced the hotel to a kind of Bed & Breakfast. If you give a breakfast a la carte you should at least give a proper menu. For us this is a reason not to return. The four stars for staff and service is due to the breakfast and not due to the staff. They should have five stars.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2023 sur Expedia
Geen airco, dat is met 31 graden wel erg warm in de nacht