Note fondée sur 566 évaluations de clients

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4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2019 par Ricki Zhang, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience at Guangzhou Marriott Hotel Tianhe. As a valued customer, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely, Ricki Zhang Marketing Communications Officer Guangzhou Marriott Hotel Tianhe
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2017 sur Hotels
Très bien, j'ai même pu accéder à ma chambre dès 10h.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2017
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regards to your recent stay at the Guangzhou Marriott Hotel Tianhe. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Guangzhou Marriott Hotel Tianhe and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Guangzhou. Sincerely, Terry Gu Marketing Communications Officer Guangzhou Marriott Hotel Tianhe
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Excellent emplacement

Publié le 27 juin 2017 sur Expedia
Bonne expérience, apart un incident de valise que j'ai eu. Quelqu'un a tempêté d'ouvrir ma valise et le code a bloqué. Incapable d'ouvrir ma valise jusqu'à l'intervention d'un technicien. Ils m'ont avoir fait une investigation mais n'ont rien trouver. Très déçu d'avoir eu cet expérience dans un 5etoiles mais ça va.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2017 par Katherine, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regards to your recent stay at the Guangzhou Marriott Hotel Tianhe. As a valued customer, your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service. Thank you for staying at the Guangzhou Marriott Hotel Tianhe and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Guangzhou.
4 sur 5
par Bruno

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 oct. 2015 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Location perfect

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Perfect
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Excellent
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Excellent