Ratings based on 267 Guest Reviews

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4.3 out of 5
83% of guests recommend
4.6 Room cleanliness
4.4 Service & staff
4.2 Room comfort
4.4 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
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5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 18, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Dec. 13, 2023 by Benoit , Hotel Management
BonjourMerci d'avoir exprimé votre ressenti suite à votre venu dans notre établissement. Nous sommes d'avoir répondu favorablement à vos attentes. Bien cordialement
3 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Jul. 20, 2023 on Expedia
5 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Aug. 20, 2022 on Hotels
5 out of 5
by A traveller

Everything ok

Posted Jan. 11, 2020 on Hotels
Everything how it should
5 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Aug. 3, 2019 on Hotels
3 out of 5
by A traveller

I won’t be back

Posted Mar. 25, 2019 on Hotels
The room was exceptionally basic. One pillow on the double bed, with one extra pillow on a shelf. No soap in the bath room to wash our hands. One bath mat, and two hard, scratchy, thin towels. No plug in next to the bed for charging our devices. Breakfast is pre-frozen crossings baked so the place smells good but that would have been unfulfilling. We took a hard pass on breakfast. There was a coffee vending machine in the lobby that sold you a cup of coffee. The two restaurants next door were also a disappointment. One only had 3 menu items to choose from for dinner, and the other location turned us away.
4 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 4, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 8, 2024 by BS, Hotel Management
Bonjour Nous vous remercions pour votre notation. Nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes et espérons pouvoir vous accueillir de nouveau. A très bientôt Cordialement
4 out of 5
by A traveller

Posted Jan. 25, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 8, 2024 by BS, Hotel Management
Bonjour Nous vous remercions pour votre notation. Nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes et espérons pouvoir vous accueillir de nouveau. A très bientôt Cordialement
5 out of 5
by A traveller

Posted Dec. 28, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 8, 2024 by BS, Hotel Management
Bonjour Un merci d'avoir exprimer votre ressenti à propos de votre séjour dans notre établissement. Nous sommes ravis que nos prestations ont répondu favorablement à vos attentes. Au plaisir de vous revoir pour un prochain séjour. Cordialement
4 out of 5
by A traveller

Posted Dec. 16, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 8, 2024 by BS, Hotel Management
Bonjour Nous vous remercions pour votre notation. Nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes et espérons pouvoir vous accueillir de nouveau. A très bientôt Cordialement