Ratings based on 267 Guest Reviews
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4.6 Room cleanliness
4.4 Service & staff
4.2 Room comfort
4.4 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
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by A traveller
Posted Oct. 18, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Dec. 13, 2023 by Benoit , Hotel Management
BonjourMerci d'avoir exprimé votre ressenti suite à votre venu dans notre établissement. Nous sommes d'avoir répondu favorablement à vos attentes. Bien cordialement
by A traveller
Posted Jul. 20, 2023 on Expedia
by A traveller
Posted Aug. 20, 2022 on Hotels
by A traveller
Everything ok
Posted Jan. 11, 2020 on HotelsEverything how it should
by A traveller
Posted Aug. 3, 2019 on Hotels
by A traveller
I won’t be back
Posted Mar. 25, 2019 on HotelsThe room was exceptionally basic. One pillow on the double bed, with one extra pillow on a shelf. No soap in the bath room to wash our hands. One bath mat, and two hard, scratchy, thin towels. No plug in next to the bed for charging our devices. Breakfast is pre-frozen crossings baked so the place smells good but that would have been unfulfilling. We took a hard pass on breakfast. There was a coffee vending machine in the lobby that sold you a cup of coffee. The two restaurants next door were also a disappointment. One only had 3 menu items to choose from for dinner, and the other location turned us away.
by A traveller
Posted Feb. 4, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 8, 2024 by BS, Hotel Management
Bonjour Nous vous remercions pour votre notation. Nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes et espérons pouvoir vous accueillir de nouveau. A très bientôt Cordialement
by A traveller
Posted Jan. 25, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 8, 2024 by BS, Hotel Management
Bonjour Nous vous remercions pour votre notation. Nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes et espérons pouvoir vous accueillir de nouveau. A très bientôt Cordialement
by A traveller
Posted Dec. 28, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 8, 2024 by BS, Hotel Management
Bonjour Un merci d'avoir exprimer votre ressenti à propos de votre séjour dans notre établissement. Nous sommes ravis que nos prestations ont répondu favorablement à vos attentes. Au plaisir de vous revoir pour un prochain séjour. Cordialement
by A traveller
Posted Dec. 16, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 8, 2024 by BS, Hotel Management
Bonjour Nous vous remercions pour votre notation. Nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes et espérons pouvoir vous accueillir de nouveau. A très bientôt Cordialement