Note fondée sur 655 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2023 sur Expedia
Tout était bien excepté pour le niveau du bruit la nuit. On entendait des gens parler très fort sans savoir exactement s’il s’agissait de clients ou du personnel de l’hôtel. Aussi, on entendait trop la circulation sur l’autoroute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Laval,Merci d'avoir partagé votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour !Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024
Hotel was overall good only thing was there was no hairdryer in the bathroom and didn’t think to look when I booked the room not a big deal but I’m used to a hairdryer in the room and no little shampoo/conditioner in the bathroom,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jacqueline,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
I was given a smoking room when i booked nonsmoke online, was moved rooms next to some people partying all night screaming and yelling. I did not sleep at all and left to the airport and got better sleep there. This hotel was a waste of money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Angela,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Very dirty room Toilet unclean (literally) Dog in other room barking at 3 am Man screaming and yelling all night Not even shampoo in the rooms Never stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Magaly,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Friendly staff and clean rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Catalina,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie#Team6
5 sur 5
par un voyageur

It was a comfortable stay!

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Overall had a great stay however no fridge to keep the drinks cold n food fresh. Ac worked really well. No complaints at all! We always enjoy our Motel 6 stays!!! :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Yvette,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Every this was real good the only improvements need more attention ok cleanliness specially floor we found couple pieces of paper and straws and much dust on floor and also clean the remote control
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cesar,We're thankful you had a wonderful experience during your recent stay with us, and we appreciate your feedback! We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we are glad we met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future for all your lodging needs. Thank you for choosing us!Natalie#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6