Note fondée sur 424 évaluations de clients

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3,7 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2020 par Marie, Gestion de l’hôtel
Dear Michael, Thank you for your review. Kind Regards Marie
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 avr. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Région parisienne

Hatfield oak Hotel grande banlieue de Londres.

Publié le 17 août 2010 sur Hotels
L hôtel est correct pour le prix ,les chambres sont spacieuses et propres, l'accueil souriant.La restauration le soir est correcte aussi et pas trop chére.Le petit déjeuner est copieux et on est accueillli avec le sourire et le service est bon . Le seul petit bémol concerne la douche dont le systeme de mise en route est un peu particulier,et qui coule sans pression (nous avons demandé et obtenu sans problème un changement de chambre à cause de ça, mais cela semble être le cas dans tout l'hôtel). En clair l'hôtel répond bien à nos attentes sur un rapport qualité/prix,la seule déception viens de la douche.
4 sur 5
par un voyageur

Tired, Dated and not not spotless

Publié le 23 déc. 2022 sur Hotels
The hotel is very tired and really needs a refresh. Cleaning was also not great. I had lots of long thick dark hairs on my bathroom floor on my visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2022 sur Expedia
Decent stay for three star hotel but the bathroom heater wasn’t on when I went into the room and the temperature was in the minus,bathroom door was also damaged..No draught beer on sale at the bar,no butter or sugar at breakfast..One night only..it was ok
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2022 sur Expedia
Very chaotic. Receptionist was smiling and helpful, despite clearly having to put up with a total mess backstage. Duty manager was neither on duty nor even onsite or anywhere nearby. Computer had gone down on check in, and they could not program the room keys without it, so all that happened was the queue got longer and longer as no-one could get to their rooms. No sign of a backup plan, either. It's an old tired hotel, smeggy corridors and dilapidated fittings in many places. My room was not too bad - nice new-looking bathroom and comfortable bed. But seriously loud sucking and blowing noises from the sewage pipes every time another room flushed their toilet, enough to wake me several times in the night. Finally after checking out and leaving, they called me to try to claim I'd eaten in the restaurant. Firstly why did this not show when I was checking out? And secondly, I hadn't eaten there, so what was going on? Faulty computer system again? It was a shambles - I'd have to be feeling desperate before going there again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 nov. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 nov. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2022 sur Hotels