Note fondée sur 293 évaluations de clients

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4,7 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2023 par Caroline von Kretschmann, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,We are thrilled that you enjoyed your stay at our hotel so much. Thank you for the 10 out of 10. Our colleagues strives to provide an exceptional experience for all of our guests and we are delighted to hear that you were pleased with your stay. We truly love to make our guests happy. We sincerely hope you will choose us for your accommodation needs again soon.Warm regards,Caroline von Kretschmann (managing director and 4th generation)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2021 par Caroline von Kretschmann , Gestion de l’hôtel
Dear Oliver, we are very happy, that you had a nice stay in our privately managed hotel . This is a cause close to our heart. It was a great pleasure to have you as our guests. Thank you so much for your great feedback. Warm regards and all the best, Caroline von Kretschmann (managing director and 4th generation)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2020 par Caroline von Kretschmann , Gestion de l’hôtel
Dear Maite, thank you very much for your feedback. We are happy that you had a nice stay in the Europäischer Hof. It was a pleasure to have you as our guest. Warm regards, all the best an stay healthy, Caroline von Kretschmann (managing director and 4th generation)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2019 par Caroline von Kretschmann , Gestion de l’hôtel
Dear Marcos, thank you very much for your feedback. We are happy that you had a nice stay in major respect. It was a great pleasure to have you as our guest. Warm regards, Caroline von Kretschmann (managing director and 4th generation)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2019 par Caroline von Kretschmann, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you very much for your kind feedback. We really appreciate it. And we are very happy that you had a nice time in the Europäischer Hof. Its was a pleasure to have you as our guest. Warm regards and a nice Christmas time, Caroline von Kretschmann (managing director and 4th generation)
4 sur 5
par un voyageur

Bons moments à Heidelberg et Europäischer Hof

Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
Très bon accueil. Personnel souriant et disponible.Etablissement très classe.Petit soucis: Bien qu'il y ait un parking souterrain payant attenant à la cour de l'hotel, il faut passer par la réception et c'est un voiturier qui range l'auto (à quel numero de pk ?) et qui la ramène dans la courette devant la réception de l'hotel.Imaginez: plein de voitures dans la courette.Il nous a fallu attendre cinq minutes, à cause "embouteillage" dans la cour pour partir.Une carte payante pourrait etre attribuée laissant une autonomie au client, lui permettant de mettre ses valises directement dans son auto garée au pk souterrain ,et évitant tout ce soui. Moquettes des couloirs plutot vieilles et tachées. Frühstück cher mais bon.Personnel là aussi très attentionné ainsi qu' au spa piscine sauna (magnifique endroit).Très bon souvenir de l'Europäischer Hof . Commerçants et automobilistes de Heidelberg pas trop sympas : un Neckar de bon comportement, oserais-je dire. En revanche, la ville est très jolie et "sehr angenehm" comme beaucoup de ville allemandes, Würzburg, Bamberg, Nuremberg, Fulda, Leipzig,déjà visitées et hautement appréciées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par Caroline von Kretschmann, Gestion de l’hôtel
Dear Gil, thank you very much for your detailed feedback. We are very happy that you had "Bons moments à Heidelberg et Europäischer Hof". This is what we aim for. We are very sorry that you had to wait due to the congestion of cars. Seldom but sometimes a lot of arriving and departing guests with cars are overlapping so that it is difficult to manage the car rotation. We will think about how we can solve this problem in the future. Thank you for all your compliments concerning the attentive service, the breakfast and the SPA. It was a great pleasure to have you as our guests. Warm regards, Caroline von Kretschmann (managing director and 4th generation)
5 sur 5
par un voyageur de Ottawa

Publié le 12 août 2018 sur Expedia
Un hôtel EXCEPTIONNEL Ambiance conviviale, cour intérieure fleurie Petit-déjeuner SUPER Un wow !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2018 par Caroline von Kretschmann, Gestion de l’hôtel
Cher Michel, nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps de laisser votre avis sur expedia. Nous sommes très heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour au Europäischer Hof Heidelberg et notamment le service personnalise et l’atmosphère qui règne dans notre hôtel. Votre description "Un hôtel EXCEPTIONNEL" nous sommes particulièrement heureux. Espérant vous accueillir bientôt à nouveau à Heidelberg, peut-être plus long ;-), nous vous présenteons nos meilleures salutations. Caroline von Kretschmann (4. génération et gestion commandité)
4 sur 5
par sophie de Bex

Très bon hôtel, bien placé centre-ville

Publié le 3 nov. 2015 sur Hotels
ville agréable, mais séjour trop court pour appronfondir une visite
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Caroline von Kretschmann , Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,It is truly heartwarming to receive your excellent rating. Knowing that we succeeded in making your stay memorable brings us immense joy.Our team here at Hotel Europäischer Hof Heidelberg is dedicated to creating a welcoming and enjoyable atmosphere for all our guests, so we're thrilled to see that reflected in your experience. It's always our goal to make your stay as comfortable and enjoyable as possible.We would be more than happy to welcome you back in the future, and aim to make your next stay just as wonderful as the last.Kind regards and all the best,Caroline von Kretschmann (Managing Partner and 4th generation)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
wow
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Caroline von Kretschmann , Gestion de l’hôtel
Dear Burton,We are so glad to know that your experience at our hotel was excellent. Your positive feedback is a testament to our continuous commitment to offering an exceptional guest experience.Our team strives daily to ensure that every detail of your stay is taken care of, down to the finest detail. It is always a pleasure to hear that our efforts have been successful and have brought satisfaction to our guests. We hope you choose to stay with us again in the future, and we look forward to welcoming you back to our hotel.Warm regards,Caroline von Kretschmann (managing director and 4th generation)