Note fondée sur 412 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Quiet
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Bathtub was really dirty and the room had a funky smell to it kind of like mold. No sink in the bathroom either. Weird set up
2 sur 5
par un voyageur de SHONTO

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Very poor internet, no breakfast in the morning, and the key card reader didn’t work!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de YUMA

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia
We rented 2 separate rooms. Both were very clean. Our rooms were very close to the back entrance/exit to the hotel which guests (Union Pacific RR workers?) started exiting thru at 5:00 a.m. so very noisy from that point on. Entrance lobby is very shabby, torn upholstery on chairs etc. Coffee was available on the first morning but not on the second. Location was very convenient and room rates were very reasonable. We would likely stay there again but away from the back entrance/exit. Front desk hostess was very personable and friendly.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia
Bed was great, just the right firmness. Heater worked well. Kept the room warm on a cold night