Note fondée sur 351 évaluations de clients

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4,5 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Paris

Très agréable

Publié le 29 août 2018 sur Expedia
Un établissement simple ( gîte) au très bon rapport qualité / prix. Très bel environnement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2018 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you - we appreciate your comments. We like our simple villas and to let nature be the feature
5 sur 5
par un voyageur de Nouvelle Calédonie

Parfait

Publié le 12 août 2018 sur Hotels
Parfait , vue magnifique sur lac ou tortues et canards viennent vs accueillir . Tres reposant , idéalement situé pour excursion baleines
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2018 par Deb, Gestion de l’hôtel
Its a great spot to base yourself for the whale tours - and the tour bus will pick you up right at the front gate, so no need to drive
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Wotif
Quiet, private cabins with a great outdoor area next to the lake. Fully equipt kitchen with everything needed to cook for yourself.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you Emma. We appreciate your lovely review and we are happy to hear you enjoyed your stay. We are in a great location and also love the privacy of the lake
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Wotif
Such a tranquil place to stay. Thank-you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Deb, Gestion de l’hôtel
Hi SueThank you for your lovely review. We are glad you enjoyed your stay and the peace and quiet at our property. We hope to see you another time
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par Deb, Gestion de l’hôtel
Hi LiamWe would love for you to contact us to discuss why you rated us this way. We should have cancelled the booking when the credit card declined a number of times. The storm that came through whilst you were here was out of our hands. I know you had trouble with the gate, but you managed to get it open a number of times, and nothing changed during your stay - unless you were trying to open it with someone elses phone. We know you left a day early, but without letting us know what the problem was, we can't do anything to help you. sorry you feel that you had a poor experience during your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2023 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you Norma
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Wotif
Definitely aging, but for the price, it’s brilliant value for money, peaceful & quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par Deb, Gestion de l’hôtel
The cabins are 45 years old so you would expect a few wrinkles lol. A few are getting face lifts this month - so thats a bit exciting. Glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Wotif
First time stay but definatly not my last 4 nights in a lovely comfortable villa quite surrounds a fully equiped unit nothing short of great hosts frendly and helpfull free wi-fi intrernet also Thank you Sanctuary Lakes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thank you Lewis. We are glad you enjoyed your stay with us. 4 nights is just not enough though is it lol. Happy that you found the time to relax and re-energise.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Wotif
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thanks Daniela. We think so too. glad you enjoyed it.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2023 sur Wotif
very quiet and relaxing….sadly the fan did not work, & the curtains did not close properly as they were broken…all in all the quietness of the place made it very enjoyable :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par Deb, Gestion de l’hôtel
Thans Ke - Glad you enjoyed the quiet time at our retreat. We are waiting for the electrician to fix the fan (thank you for letting us know) and the curtains are fixed - slipped off the hooks in a few places, so all good again now. Hope you stay another time