Note fondée sur 944 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

tres bon motel qui allie le confort calme prix

Publié le 6 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We appreciate you taking the time to take our survey. We are happy to hear you enjoyed your overall stay and that you will be choosing to stay with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking he time to rate our property.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking he time to rate our property.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
We appreciate your high rating on your recent stay. Please come and visit again.
4 sur 5
par un voyageur

Belle nuit d'étape

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
Hôtel en bon état, chambre confortable et propre, piscine et jacuzzi propres et accessibles de 15h a 22h, petit déjeuner très correct. Un peu bruyant a cause de la route, accueil variable (pour nous un monsieur très désagréable et pas aimable le soir, et un autre très gentil le matin)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,I am pleased you enjoyed your overall stay with us. And I thank you for filling our our online review. I would also like to extend an apology. It is reviews like this that will help with our customer service skills.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2022 sur Expedia
Don’t expect any « hello » or « good morning » from the staff members !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We extend our sincerest apologies for the unfortunate experiences you had during your stay. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We hope that you will give us another chance on your next travel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you rating our property and choosing to stay with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2019 sur Expedia
Système de chauffage désuet, salle de bain détériorée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to take our survey. We certainly work very hard to ensure our guests receive the very best service we can provide each and every day. Please accept our apologies that on this occasion we fell short of your expectations. We are continually striving to improve the hospitality we offer and comments from our guests are always welcome. Once again please accept our apologies.
5 sur 5
par un voyageur

Superbe

Publié le 7 oct. 2019 sur Hotels
Séjour très agréable. Très bel hôtel. Bien tenu et très propre. Excellent petit dejeuner et très beau jardin et piscine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing a positive comment on your recent stay! We are pleased you enjoyed your overall visit with us. We eagerly anticipate your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2018 par *, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey. I am glad to hear that you appreciated our clean rooms and friendly customer service. We appreciate your feedback as it helps us in our commitment to providing excellent customer service and a positive guest experience. We thank you for your business and look forward to your return trip to Holbrook, AZ. Sincerely, Golam Manager