Note fondée sur 238 évaluations de clients

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3,7 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Gaia Hawaii, Gestion de l’hôtel
Thank you.
2 sur 5
par un voyageur

Ce n'est probablement pas le meilleur endroit.

Publié le 24 août 2018 sur Hotels
Premièrement, puisque notre chambre ne fesait pas parti de l'hotel, nous n'avions pas notre confirmation à notre arrivée vers l'heure du midi et personne ne répondait au numéro de téléphone qui nous avait été donné. Ce qui était inquiétant. Par la suite, nous apprenons que nous n'avons pas de service de ménage. La chambre était propre à notre arrivée. Il y avait une machine à café, mais pas de café. Les lits étaient petits et inconfortables. D'un autre côté, l'emplacement est assez bien et le balcon donne une bonne vue sur la ville et un peu sur l'océan. Les levers de soleil sont beau à voir de ce balcon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2018 par park, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir utilisé. Je voudrais vous montrer plus de la prochaine fois que vous l'utilisez. Merci
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
N/a
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Luana Hawaii, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Luana Hawaii Realty for your stay.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Luana , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're truly sorry to hear that your stay fell short of expectations due to the condition of the room. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused. Please feel free to reach out to us directly if there's anything we can do to make amends or assist you further.
5 sur 5
par un voyageur de Raleigh

Publié le 13 déc. 2023 sur Expedia
Thank You Very Very Very nice Place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Luana Hawaii Realty, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We're thrilled that you found our place to your liking. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to reach out. We can't wait to welcome you back!
4 sur 5
par un voyageur

no service, no problem

Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
As this was a vacation rental, there was no 'service'. Not a problem. I did notice that there was a hole in the wall. The bed was somewhat softer than my personal preference.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Luana Hawaii Realty, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay at our vacation rental unit and taking time to review our unit. We appreciate your understanding regarding the lack of traditional services in a vacation rental setup. If there's anything specific, you'd like us to improve upon or if you plan to visit again, please let us know. We'd love to make your next stay more comfortable and enjoyable.Mahalo.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
ホノルルマラソンで利用しました。 日本からは早朝着便でしたので、アーリーチェックインにも対応していただけて、とても助かりました。 レンジも使えてとても便利に過ごせました。 また、宿泊したいです。ありがとうございました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2023 par Luana Hawaii Realty, Gestion de l’hôtel
この度は弊社バケーションレンタルのご利用誠にありがとうございます。またのご利用を心よりお待ち申し上げております。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Luana Hawaii Realty, Gestion de l’hôtel
Aloha Kazuma,Thank you for choosing Luana Hawaii Realty for your stay and taking the time to post a review of our property. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2023 sur Hotels
Rate not worth it. No daily service and only two toilet tissue provided for a week stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2023 par Luana Hawaii , Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and letting us know about your experienced during your recent stay at our property. As we stated on the listing, we do not provide daily housekeeping services during your stay. We apologize that our service did not satisfy your expectations.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia
Shower curtain was stained, tub drainage was bad, mattress hadn't had any cushion..... I didn't know it was managed by third party. I'll never book anything with Expedia anymore
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par Luana , Gestion de l’hôtel
Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue. We apologize that our service did not satisfy your expectations. We will share your valuable opinions with our team to improve our services.