Note fondée sur 981 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Service de navette pour l’aéroport Il n’est pas situé dans un secteur pour visiter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, Thank you for this flawless rating. We enjoyed hosting you and hope to do so again soon. Sincerely, Dwan Lightfoot, GM
4 sur 5
par un voyageur de Gatineau

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
Hôtel très pratique pour se rendre à l’aéroport avec service de navettes gratuites, personnel agréable et á l’écoute. Chambres spacieuses. J aurais apprécié un petit déjeuner plus garni.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Yves,Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your amenities and our service. Our hotel aims to provide a great experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Sincerely,Dwan LightfootGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Martha, We enjoyed hosting you and appreciate your kind words regarding the cleanliness of our hotel. I look forward to sharing your thoughts with our housekeeping team, as they take pride in doing a great job for our guests. Please come back again soon. Best, Dwan Lightfoot, GM
1 sur 5
par un voyageur de GLenwood springs

Publié le 30 juin 2024
The staff - night staff is particular was rude and u professional. Avoid this place at all costs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear NJORD, Please accept my sincere apology that you were not treated in a friendly and welcoming manner. There is no number of associates, not even one, that is an acceptable number for the unfriendly treatment of our guests. Thank you for your review, and please know it will be addressed with the team. We hope to see you again on a return visit. Sincerely, Dwan Lightfoot, GM
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
I enjoyed my weekend stay at the hotel. The rooms were very clean the bed was extremely comfy and the breakfast wasn’t great but it was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Alisha, We appreciate you taking the time to write a review. I'm pleased to learn that your stay was enjoyable. We appreciate your compliments highlighting what we are doing well and your recommendations for improvement. Your review is valuable because it is how we monitor and improve our guest experience. Thanks again, and we humbly request a return visit. Best, Dwan Lightfoot, GM
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
I didn’t like that there was no complimentary water in the room. Was charged $5 for the water that was there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear shahidah, Thank you for choosing us. Our goal is to exceed our guests’ expectations, so I regret that your visit was just okay. We appreciate the feedback and hope to host you again. Sincerely, Dwan Lightfoot, GM
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, It was our pleasure hosting you, and we look forward to a return visit. Thank you for choosing us. Best, Dwan Lightfoot, GM