Note fondée sur 574 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Excellent hôtel face à la mer. Calme et agréable.

Publié le 4 déc. 2023 sur Hotels
Excellent séjour dans cet hôtel face à la mer. Personnel disponible, agréable et soucieux de notre bien être. Merci à eux. Très bon salon de massage et spa. Nous recommandons fortement cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Nyoman, Gestion de l’hôtel
Dear Steve,Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel! We are delighted to hear that you had an excellent stay and enjoyed the beautiful sea view. Our dedicated staff takes great pride in ensuring our guests' well-being, and we're thrilled to learn that their efforts did not go unnoticed.It's fantastic to hear that you had a relaxing time at our massage parlor and spa. We strive to provide top-notch services, and your recommendation means a lot to us.We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future. If there's anything specific you'd like to share or suggest for improvement, please feel free to reach out. Your feedback is invaluable to us.Once again, thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,Nyoman/Dada (Guest Relations Manager)
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel fortement recommandé

Publié le 11 juin 2019 sur Hotels
Hôtel très bien situé... Personnel très agréable... Propreté, calme, face à la mer.. Je recommande fortement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2019 par Dada, Gestion de l’hôtel
Dear Jane, Warm greetings from The Rock Hua Hin Beachfront spa Resort. your valued feedback is the most important to improve our properties and quality service
1 sur 5
par un voyageur de NEUCHATEL

NUL

Publié le 16 sept. 2016 sur Expedia
Pour : rien
Contre : je ne suis pas hotelier / mais je voyage bcp en thailande mon épouse étant THAI; c'est au voyagiste de savoir quoi amélorer
Emplacement : bien
on s'est sauvé de cette horreur / on a du changer une première fois de chambre en raison de la vétusté de la salle de douche puis après mettre ouvert le pied sur un clou qui dépassait du deck sur notre balcon nous avons décidé de sauver nos vacances ,de quitter cet hotel mais de rester à Hua Hin. on est allé à l hôtel Centara et pour presque le même prix , c'était assez parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2016 par Nyoman, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Pierre, thank you for choosing our resort to be part of your special holidays and your valued feedback the most important to improved our quality service. We're sorry that you were unhappy – we'll work hard to fix the issue that you experienced. Thanks for letting us know.
5 sur 5
par PATRICK de Bayonne

Tb rapport qual prix

Publié le 24 avr. 2016 sur Hotels
Arrive en voiture , bon accueil , proposition d une chambre categorie superieur accepte avec piscine privative
3 sur 5
par Brigitte de PARIS

DECEVANT

Publié le 14 févr. 2015 sur Hotels
Nous avons réservé pour 3 nuits .Hormis une chambre absolument sublime et le personnel adorable le seul intérêt de cet hôtel est d 'être proche du marché Ciccada .Le petit déjeuner est moyen et surtout se prend dans une salle ressemblant à une cantine. Piscine petite et plage pratiquement inexistante. Face au marché Ciccada nous avons découvert un petit restaurant très agréable le " JANLERM ". Y manger absolument.
2 sur 5
par un voyageur de Biel

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Die Zimmer sind leider schon sehr alt, eine Renovation wäre längst überfällig. Das Frühstück hat sehr wenig Auswahl. Im Pool sind die Fugen teilweise Defekt, daher eine große Verletzungsgefahr!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Nyoman, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Thomas,Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your comments about the condition of the rooms, the limited breakfast options, and the defects in the pool area are concerning, and we take them seriously. Please rest assured that we will address these issues promptly to ensure the safety and comfort of our guests.We sincerely apologize for any inconvenience caused during your stay. Your feedback helps us to improve, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much-improved experience.Best regards,Nyoman/Dada (Guest Relations Manager)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Staff are great and friendly. Location is perfect. Food and choice is even better. Would recommend staying here to anyone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Martin,Thank you so much for choosing to stay with us! We greatly value your loyalty and are committed to continuing to provide you with the best possible service. If there's anything we can do to enhance your experience further, please don't hesitate to reach out.Warm regards.Tunnawut Chaiya - Group Resort Manager
5 sur 5
par un voyageur

The Rock Hotel Huahin ..... i bee back

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Et lille hotel ned skønt personale . Rigtig fin morgenmad. Lille pool men ok . Strand med børne venligt vand . Peral værelse er stort 72 m2 . Aircon synes jeg var støjende. Fine priser på mad og drikke ved pool bar. Jeg vil genbesøge dette hotel hvis jeg kommer til hua hin igen. Værelset er begyndt at blive "træt" men det er super velholdt og rent. Hotel området rigtig hyggeligt og velholdt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Soren,Thank you for your recent stay and for sharing your thoughts. We're thrilled to hear that you enjoyed our friendly staff, delicious breakfast, and beachside location. Your loyalty means a lot to us, and we look forward to welcoming you back to The Rock Hua Hin on your next visit to Hua Hin.Warm regards,The Rock Hua Hin
5 sur 5
par un voyageur

The Best and most friendly hotel in Hua Hin

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Meget rar atmosfære. Alle var hjælpsomme. Desværre havde vi booket et andet hotel i Hua Hin efter 6 dage på The Rocks og det var en frygtelig nedtur. Ville være blevet på The Rock hvis vi vidste, hvad vi ved nu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Nyoman, Gestion de l’hôtel
Dear Birgitte,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed the very nice atmosphere and that everyone was helpful during your stay at The Rocks.We're sorry to hear about your experience at the other hotel in Hua Hin and that it was a letdown. Your feedback is valuable, and we appreciate you sharing your thoughts. If your future travels bring you back to Hua Hin, we would be delighted to welcome you again at The Rocks.If there's anything specific you'd like us to know or if there are ways we can make your next stay even more enjoyable, please feel free to share.Looking forward to the possibility of hosting you again!Sincerely yoursNyoman/Dada (Guest Relations Manager)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Nyoman, Gestion de l’hôtel
Dear Cameron,We extend our sincere gratitude for your valuable feedback. We are delighted to learn that your overall experience met your expectations and was, as it should be, perfect.Thank you once again for choosing to stay with us. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future, providing another exceptional experience during your next visit.Warm regards,Nyoman/Dada (Guest Relations Manager)