Note fondée sur 962 évaluations de clients

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4,1 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par Beatrice

Hôtel bien placé

Publié le 19 mai 2017 sur Hotels
Bon hôtel pour un séjour à Hull
4 sur 5
par Claude

Hôtel bien placé

Publié le 19 mai 2017 sur Hotels
Bon séjour
3 sur 5
par Patrick

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2017 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Absolutely ace, everything you would except.

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
To capitalise on the prompting words…. I would say ‘amazing’ rooms were exactly what you would expect from a go to chain of hotels… clean rooms, advertised amenities above par… polite and attentive staff… and the obvious hull charm lovely people and whitty banter you would only ever find in such a city.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Phil, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind comments and compliments - I am delighted that you enjoyed your stay and I look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards Phil Woods, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Lack of communication.

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Breakfast on first day no problem. On second, we were told by staff we had not paid for the breakfast we were eating. Then the manageress confronted us in a loud voice so that other guests could hear, and said we had not paid for breakfast. Very embarrassing, What went wrong with the booking system please? Please send an answer to me.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Phil Woods, Gestion de l’hôtel
I am sorry that on this occasion you where disappointed with your stay. If you would like to provide us with further feedback then we can investigate these issues. Kind Regards Phil Woods, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels