Note fondée sur 901 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2023 par Laura, Gestion de l’hôtel
Thank you for the score. I hope that we see you again!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lindsay, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2024
Second time we have stayed and hot tub still not working
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Faith, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Chris, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Upon our arrival, we were not even at the hotel and hour, a guy tried to get in our room, we left right away
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jessica, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur de Brooklyn

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Clean, comfortable and convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tyrus,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
I ended up staying up there for winter chill out an event at Cedar point. It was pretty cool. The rooms were really nice really clean. The only thing I had an issue with is I didn’t sleep very well. I tossed and turned all night. The bed wasn’t super comfy, but other than that it was a great day
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi AshleyThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6