Note fondée sur 241 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par Hyderabad Marriott Hotel and Convention Centre, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud, we're delighted that you had a wonderful experience with us! We apologize if any inconvenience occurred. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

FANTASTIC STAY

Publié le 1 févr. 2019 sur Hotels
FANTASTIC HOTEL AND SERVICE. THE INDIAN RESTAURANT IS EXCEPTIONAL . STAFF IS VERY HELPFULL AND FRIENDLY. IT WAS A GREAT PLEASURE TO STAY IN THIS HOTEL. THE SMELL OF THE LAKE AND THE VIEW OF GREENDIRTY WATER IS THE ONLY BAD COMMENT I HAVE TO DO .WIFY IN MY ROOM WAS A BIT WEAK
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to review us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. The team looks forward to welcoming you back soon. Warm Regards Shrikant Wakharkar
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2018 par Shrikant Wakharkar, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for reviewing us on this platform. I do hope that you return again and give us another opportunity to look after you. Warm Regards, Shrikant Wakharkar
5 sur 5
par un voyageur

très bon hotel

Publié le 5 mai 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2018 par Shrikant Wakharkar, Gestion de l’hôtel
Dear Antoine, Thank you for reviewing us on this platform. I do hope that you return again and give us another opportunity to look after you. Warm Regards, Shrikant Wakharkar
3 sur 5
par Michelle de Nantes

mediocre

Publié le 13 déc. 2015 sur Hotels
You are first greeted by the stench coming from the nearby lake; this is then replaced by the smell of mold and musty old carpets in the room. At checkout the system didn't work and they couldn't print my receipt or debit my card correctly. 3 days later I still have not received my receipt by email as promised. The only good thing about this place is the food, which is quite good.
5 sur 5
par un voyageur de Koganei

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Just I stayed for business purpose not private purpose But enjoyed the comfortable facilities and services
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Fulton

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Bad smell from the lake. AC doesn’t work properly. Excellent service