Note fondée sur 943 évaluations de clients

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3,4 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2023 sur Expedia
Aucun point positif, hôtel sale, puant, délabré. A éviter absolument !!!
4 sur 5
par un voyageur de sotteville les Rouen

Acceuil sympa Confortable

Publié le 6 août 2018 sur Expedia
Bien accueilli personnel sympathique Chambre confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2018 par Manager, Gestion de l’hôtel
It was our pleasure to serve you well. Thank you for staying with us
5 sur 5
par Eric de France

Road stop to Los Angeles California

Publié le 2 sept. 2017 sur Hotels
The hostess Silvia was very sweet and helpful !
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Overall it was a good experience. Room was clean. It needs some refurbishing and outside noises were annoying while trying to sleep but I would book again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Check in reception was very nice and friendly. But was hard to find anyone later when we needed something. Room was clean. Missing a threshold when entering the bathroom.
1 sur 5
par un voyageur

Horrible stay

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
They gave me a room that was a complete dead zone I couldn’t even connect to wifi. The first day i let them know the lady in the front said there was nothing the can do until the owner was there that was going to be the next day told them the next day nothing was done.They were having issues with cable as well. The only way i could get wifi i had to literally go to the back of hotel. While being back there the owners drove by and questioned me. I told them why i was back there they didnt fix the issue.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Staffs are very helpful but this is not 3 stars hotel