Note fondée sur 188 évaluations de clients
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4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
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avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Emplacement parfait
Publié le 11 mars 2024 sur HotelsCet hôtel moderne est situé juste en face d’un superbe temple dans une grotte et il est possible de le visiter à pied. La chambre est grande et belle, confortable. La literie agréable, la salle de bain superbe. Le petit déjeuner est parfait. Nous avons pris un repas dans la chambre qui était délicieux et peu cher. Le personnel est excellent !
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Singapore
Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
The room is clean and spacious. Facilities look good. The only drawback of my room is that it's at a low floor and so the sound of traffic is relatively loud. It didn't affect my sleep but my wife complained about it.
par un voyageur de Ipoh
Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
good
par un voyageur
OK and value for money
Publié le 15 déc. 2023 sur HotelsThe rooms are quite old and dark at night. Services is OK. Breakfast option is so so. Not much around the hotel.
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
Clean neat and very friendly front line staff.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2023 sur Expedia
Clean hotel and convenient. Suitable for people with disabilities as the shower/toilet was equipped with railings.
However, need to improve certain things example put in curtain shower, hot shower was slightly cold and to provide separate hair shampoo and body shampoo
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2023 sur Expedia
Reception and general hotel staff were always open to assisting with any issues/provide information in relation to Ipoh based activities/food, etc.
An initial difficulty with our room was swiftly dealt with by allocating another room with no fuss.
Staff of course have no control over underinvestment, but more than ready to resolve any difficulties to the best of their abilities.
Restaurant staff, not quite as obliging!