Note fondée sur 10 évaluations de clients

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4,6 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,0 Confort de la chambre
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Pleasant Stay

Publié le 24 mai 2023 sur Hotels
The stay here was very pleasant. I would recommend this location for anyone looking somewhere to stay while visiting Jacksonville.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
I enjoy everything about my stay thank you the pools restroom was unkept But my apartment was everything as advertised
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2023 sur Expedia
Great stay all together. highly recommend
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2023 sur Expedia
Muy limpio , fácil de acceder buena comunicación con el host.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2023 sur Expedia
Sehr einfacher und unkomplizierter online Check in .Die Wohnung war sehr gut und hochwertig ausgestattet, alles war sauber und in gutem Zustand. Wir haben uns wohlgefühlt und würden die Wohnung noch mal buchen.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 avr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 avr. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2023 sur Hotels
Kasa wasn’t a hotel. They did not have staff in Jacksonville. They required pre-entry online identification - uploading photos, but their technology could not read it. They had no plan B and I had to find a hotel at 9:00 p.m after being on the phone with Kasa trying and re-trying many uploads. Places such as Kasa should have very obvious notices on your website about not being in the city of the booking and requiring quite extraordinary prerequisites. Kasa’s appearance as a nirmal hotel on Hotes.com reflects poorly on, and gives me decreased confidence in, Hotels.com, which I’ve used exclusively for > 20 years.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2023 par Team Kasa, Gestion de l’hôtel
Dear Gregg,We are sorry for failing to deliver your expectations on what could have been your first visit to our property. We are disappointed that we could not host you because of system challenges. Although we understand your trust may have already been compromised, we assure you that these instances are rare. We hope you will consider giving us a second chance on your future travels so we can have the opportunity to provide you with an enjoyable experience.