Note fondée sur 70 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Royal Corin Staff, Gestion de l’hôtel
Estimado Emmanuel,Agradecemos su calificación y que haya elegido The Royal Corin Resort.
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 12 nov. 2019 sur Expedia
L'accueil était superbe, l'amabilité du personnel, la propreté, la tranquilité, il y avait une laveuse et sécheuse. De plus, la personne à la réception nous a offert de garder nos valises la journée de notre départ avant même qu'on y pense pour que l'on puisse aller à la plage, sans stress, sans tracas. Très bon déjeuner inclus, je conseille vraiment cet hôtel. Dommage que nous soyons resté seulement une nuit !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Cher Sylvain, merci beaucoup pour vos gentils commentaires! Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
The staff were amazing. The property is immaculate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you Paul, we are looking forward to welcome you back!
5 sur 5
par un voyageur de Littleton

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Clean and new construction. Nice lobby, nice pool, great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you Chelsea, it was a pleasure to serve you!
5 sur 5
par un voyageur

Muy tico

Publié le 30 déc. 2023 sur Hotels
Todo bastante bien, rápida atención , cómodo y desayuno muy tico, que podría ser mejor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par Royal Corin Staff, Gestion de l’hôtel
Estimado Jose,Agradecemos su visita y sus comentarios positivos.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
I had a terrible experience, from the minute I was greeted. I’ve stayed at this property before & because of status I always receive an upgrade & it has been a very pleasant stay. However this time I wasn’t greeted properly & treated nice. I informed while checking in about a possible upgrade she denied to to me. The property had plenty of rooms available & I triple checked before I asked. However she was rude & not willing to help. I asked if I could speak with someone else she said she was the only one & it would need to be the following day however I was checking out the next day. The property is nice & I’ve always enjoyed the amenities. But if this new staff is going to be treating the guest this way I would not be going back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Nathalia, we are sorry to know that this time you did not enjoy your stay with us. The situation was thoroughly checked and we have to confirm that since you booked a Pacific Suite which is the only room category offered at the Pacific Suites Boutique Hotel no upgrade could be granted, not to mention that you have visited us on the last week of December which is the busiest time of the year. Please for your next visit choose the property called Oceano Boutique Hotel to be able to opt for an upgrade. Happy Holidays!
4 sur 5
par un voyageur

Spotty WiFi

Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
Wi fi was a little spotty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit Michael!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you Fotios
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2023 sur Expedia
Very well maintained property. Any problems were addressed and fixed immediately. 24 hour security. Friendly and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much Russell, we would love to welcome you back!
4 sur 5
par un voyageur

ambiente agradable y limpio

Publié le 20 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias estimada Bernardita!