Note fondée sur 10 évaluations de clients

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4,2 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Poor maintenance

Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
Cheerful service, but poor maintenance
3 sur 5
par un voyageur

Only breakfast is good

Publié le 7 sept. 2023 sur Hotels
Pillow and table are too dirty. Toilet door was broken and weird
5 sur 5
par un voyageur

perbaikan servis lift parkiran basement - lobby.

Publié le 29 janv. 2022 sur Hotels
suka dengan parkiran basementnya. tp kl bisa ada lift dr parkir basement ke lobby. nanti dari lobby ke kamar pake lift lain. kemarin saya lihat ada 3 lift. misal 1 & 2 untuk lobby - kamar lift 3 lobby ke parkiran.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 déc. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 déc. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Descent hotel for stay

Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
For budget hotel, the room is nice, I like the TV, it’s quite big and enjoyable. For improvement, please add signal repeater in the rooms that blocked by the building, so the signal still reachable from the mobile device. I hate this hotel when it comes to checking out, it would be better to have quick check out, so the guests no need to wait in the line, just to handover the key.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2021 sur Hotels
Amazing, clean, nice staff
4 sur 5
par un voyageur

Comfortable stay

Publié le 22 mai 2021 sur Hotels
Stay was comfortable . Room clean and nice. Staff was friendly except for an incident in which we ordered food and it took an hour with no confirmation from the staff and called room service to ask our status which was not taken seriously . But after that our complaint was heard but nothing could be done.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2021 par Randy VERLIE, Gestion de l’hôtel
Dear Kamlesh, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Bekasi Jatibening. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Randy VERLIE General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2021 par Randy VERLIE, Gestion de l’hôtel
FNU yang terhormat, Kami sangat berterima kasih atas nilai Anda mengenai kunjungan Anda di ibis Styles Bekasi Jatibening. Kami berharap kunjungan Anda berikutnya akan sama memuaskan seperti kunjungan sebelumnya. Hormat kami, Randy VERLIE General Manager