Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
53 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Sabrina

Bon rapport qualité/prix

Publié le 10 juill. 2017 sur Hotels
Personnel attentionné, réactif et toujours présent. Petit cocktail de bienvenue. Chambre très correcte avec grande armoire, télé, coffre fort, petit coin cuisine, petit balcon. Le téléphone ne fonctionnait pas! Petit déjeuner inutile! Et un seul oreiller par personne (n'en avait pas en plus malgré notre demande). Le lit double est composé de deux matelas simples. Piscine correcte mais n'est pas sur le toit (ce que les photos m'avait laisser penser) Conseil: louer un scooter. L' hôtel est légèrement exilé (1 seul -bon- resto à 2min à pied et 10min d'un mini market) mais non dérangeant avec scooter.
3 sur 5
par un voyageur

Not a pleasant experience

Publié le 7 juin 2016 sur Hotels
When arrived, we were announced they only had double twin rooms remaining even though the king size bed was confirmed through our booking. Once in the room, there were no bath towels and the cleanliness of the room was mediocre.
4 sur 5
par David

Hotel introuvable mais neuf !!!

Publié le 15 sept. 2012 sur Hotels
Nous avons passé plus de deux heures à chercher cet hôtel !! Le complexe est neuf et il manque les panneaux d'indication ! L'hôtel était quasi vide quand nous y étions et le personnel était très devoué. La piscine est petite mais originale. Seuls points faibles : l'environnement de l'hôtel et le petit déjeuner pas terrible du tout.
4 sur 5
par un voyageur

朝ごはん

Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
世界中のコロナウィルス騒ぎでお客さんが何人しかいない。部屋はきれい、見晴らしも良い、私は好きです。ただ朝ご飯は、いまいちなのかな?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2018 sur Hotels
表示される地図は間違っているので、グーグルで検索しながらやっと見つけられた。ホテル自体は快適だった。少し早めに到着したが二時までチェックインできないことがわかり、周辺をぶらぶらしに行ったが、周辺は大学があるだけでとてもローカル。 受け付けは感じがよく、ウェルカムドリンクはお代わりまでくれた。 部屋も広くて十分快適だった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2018 par Fanny, Gestion de l’hôtel
Dear Beloved Guest Thank you very much for your time to write a review. Your review is really important to improve our service. we will do our best to make our service better than before in your next stay. thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2018 par fanny, Gestion de l’hôtel
Dear Beloved Guest thank you very much for your time to give us your review.
2 sur 5
par un voyageur de Singapore

Pretty average. Room design is quite strange.

Publié le 23 déc. 2017 sur Expedia
We were here only for one night, thankfully. Had to check in to another hotel from day 2 onwards. Hotel staff can speak limited English but that's fine. Hotel location is quite in the interiors, so not close to any facilities. Quite a lonely property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2018 par fanny, Gestion de l’hôtel
Dear Beloved Guest thank you very much for your time to take a review. It's really important to improve our service. We hope, next vacation you will come to Denbukit Residence and Suite, and try for our best services. Thank you very much.
5 sur 5
par Bradley

Value

Publié le 7 déc. 2017 sur Hotels
Good value for money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2017 par Reservation, Gestion de l’hôtel
Dear Beloved Guest Thank you very much for your time to take a review. We really appreciated that you have a good time while you are stay in Denbukit Residence and Suites. We will trying our best to make all guest are happy with our service. thank you very much.
2 sur 5
par un voyageur de Adelaide

Not within walking distance to the beach

Publié le 1 déc. 2017 sur Expedia
Staff dont understand much english asked for extra pillow first time said no 2nd time got a towel asked how to external phone call got an iron room smelt like sewage no milk supplied no toaster or teatowel no hot water to do any dishes food not up to scratch
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2017 par Fanny, Gestion de l’hôtel
Dear Beloved Guest thank you very much for your time to take a review. Its really help us to improve our hotel service.
5 sur 5
par George

Publié le 1 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2017 par Reservation, Gestion de l’hôtel
Dear Beloved Guest We would like to say thank you very much for your time to give us your review. we are happy that you are happy to stayed in our hotel, and we will continue to improve service to every guest who come and stay at our hotel. We are waiting for your next visit to feel the improvement of service that we will give. Thank you