Note fondée sur 149 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par guillaume

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 déc. 2012 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de München

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Harriet, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you so much for sharing a wonderful review. We appreciate your time and hope to host you again soon.Yours Sincerely,GENERAL MANAGER
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Beautiful and classy but please please change or update your pillows. Someone booking a good room means they want a good rest. It’s terrible when you can’t sleep because you can feel the age lumps in your pillows. Everything else was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Harriet, Gestion de l’hôtel
Dear Shaheen,Greetings and thank you for your feedback and for choosing to stay at the Kampala Serena Hotel. We are delighted to hear that you enjoyed our hotel service, beauty, and class. We apologize for the inconvenience caused by our pillows. We appreciate your suggestion, and we will work on improving them as soon as possible. Your comfort and satisfaction are very important to us. We hope to see you again soon and provide you with a better experience. Thank you for your loyalty and support.Yours Sincerely,GENERAL MANAGER
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
The grounds and professional staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Harriet, Gestion de l’hôtel
Dear Deve,Thank you for choosing to stay at the Kampala Serena Hotel and for sharing your wonderful feedback with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and that our service, grounds, and associates met your expectations. Your kind words are greatly appreciated and will motivate us to keep up the good work. It was a pleasure to have you as our guest and we hope to see you again soon.Yours Sincerely,GENERAL MANAGER
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de GRANGER

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2023 sur Hotels