Note fondée sur 65 évaluations de clients

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4,1 sur 5
68 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Saint-Petersburg

Publié le 23 mai 2022 sur Expedia
Nice place to go.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Tonny Mugume , Gestion de l’hôtel
Dear Alexander, Greetings from Lake Serena Golf Resort & Spa, Thank you so much for the feedback, We appreciate Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel, assez cher mais prestation de qualité

Publié le 12 nov. 2018 sur Hotels
Bel hôtel, assez cher mais prestation de qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2018 par Naomi Musinga, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you very much for choosing the Lake Victoria Serena Golf Resort and Spa as your preferred place of residence during your recent visit to Kampala, Uganda and for the comments. We are truly honoured and delighted to know that you enjoyed your stay with us and that you find our property exceptional. Thank you once again for sharing and we pledge to continue offering the very best of the Serena Hospitality and Service. Kind regards
5 sur 5
par un voyageur de PARIS

Hotel charmant près du Lac Victoria

Publié le 5 oct. 2014 sur Expedia
Pour : La vue sur le lac , la tranquilité, et la piscine
Contre : L'ambiance , les animations , le remplissage
Emplacement : Il n'y a rien à proximité sinon un pauvre petit village sur une route éventrée.Pour aller en ville il faut compter une bonne heure ( trop de trafic )
Très bel hotel avec beaucoup de charme mais malheureusement aucune ambiance ou animation si bien que j'ai demandé à être transférer au Kampala Serena en ville, ce qui m'a été refusé . La route qui mène à cet hotel n'est pas une route mais un terrain de cross . Incompréhensible..... Heureusement qu'il y avait une belle piscine et que j'aime nager . Sinon c'est un hotel pour les conférences uniquement. Donc on ne voit pratiquement personne , d'ailleurs j'étais souvent seul à la piscine. Sur la fin du séjour, j'ai déprimé avec une très forte envie de retourner à Paris . Voilà , résultat je n'y retournerai pas.....
4 sur 5
par chris de france

bon hotel

Publié le 8 mai 2013 sur Hotels
hotel tres bien mais des problèmes de Wifi dans les chambres , belle piscine
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Services were good
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2023 sur Expedia
Furniture, Aircon, bathrooms need refurbishment
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2023 sur Expedia
I booked 2 weeks in advance but was Made to wait over half an hour to ready our rooms even though we only arrived at the hotel at 1600hrs. Miscommunication by hotel on Golf Course access resulted in me booking and traveling over 8hrs (one way) only to find out that there is a competition on and course is booked, even after I specifically asked this before booking. Had correct information been given, I would have planned my trip on a different date. Overall disappointing in comparison to previous stays at Serena. Only positive is that certain staff showed usual helpfulness and friendly atmosphere, while others not so much
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2023 par Naomi Musinga, Gestion de l’hôtel
Dear Graham,I most sincerely thank you for choosing to stay at Lake Victoria Serena Golf Resort & Spa and for sparing your valuable time to share your unpleasant experience with us. Your feedback will go a long way in ensuring that our services are improved to the level of our guest's satisfaction.We are committed to offer services that exceed your expectations and we have noted with concern that we did not live up to that promise. Please accept our sincere apologies for the frustration and inconveniences caused. We understand how you felt when you had to wait for a clean room yet you had booked in advance and also could not play golf as planned because there was a tournament. Management has taken your feedback seriously and pledge to take appropriate measures to address the issue of efficiency and accuracy of information provided during booking and promise that the experience will be great during your next visit at the hotel.Once again we appreciate the time you took to share your bad experience with us, and hoping that you will give us another opportunity to serve you better. Kind Regards