Warwickshire Park Hotel Kenilworth by Belvilla

Hébergement 4.0 étoiles
4-star hotel near Kenilworth Castle

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Galerie de photos de l’hĂ©bergement Warwickshire Park Hotel Kenilworth by Belvilla

Façade de l’hĂ©bergement
Réception
Restaurant
Hall
Chambre Standard avec lits jumeaux, 2 lits jumeaux | Coffre-fort, bureau, espace de travail pour ordinateurs portables

Avis

6,6 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Stationnement disponible
  • Bar
  • RĂ©ception ouverte 24 heures
  • Buanderie
  • Animaux de compagnie acceptĂ©s
  • DĂ©jeuner disponible

Explorez la région

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Meer End Road, Honiley, Kenilworth, England, CV8 1NP
  • Place, ChĂąteau de Kenilworth
    â€Ș8 min en voiture‬
  • Place, ChĂąteau de Warwick
    â€Ș12 min en voiture‬
  • Place, UniversitĂ© de Warwick
    â€Ș15 min en voiture‬
  • Airport, Birmingham (BHX)
    â€Ș19 min en voiture‬

Options de chambre

Chambre triple Standard, Plusieurs lits

  • 37 mÂČ
  • 3 personnes
  • 1 lit double et 1 lit jumeau

Chambre Standard avec lits jumeaux, 2 lits jumeaux

  • 37 mÂČ
  • 2 personnes
  • 2 lits jumeaux

Chambre Standard, 1 trĂšs grand lit

  • 37 mÂČ
  • 2 personnes
  • 1 trĂšs grand lit

Chambre Standard, Plusieurs lits (Family of 3)

  • 37 mÂČ
  • 3 personnes
  • 1 lit double et 1 lit jumeau

Chambre simple Standard, 1 lit jumeau, salle de bains commune

  • 37 mÂČ
  • 1 personne
  • 1 lit jumeau

Chambre Deluxe, 1 lit double

  • 37 mÂČ
  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre Standard double, 1 lit double

  • 37 mÂČ
  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre triple, Plusieurs lits (UA, Wet)

  • 37 mÂČ
  • 3 personnes
  • 1 lit double et 1 lit jumeau

Appartement, 2 lits doubles (4 Guest)

  • 37 mÂČ
  • 4 personnes
  • 2 lits doubles

Chambre familiale, Plusieurs lits

  • 37 mÂČ
  • 4 personnes
  • 1 lit double et 2 lits jumeaux

Chambre Standard double, 1 lit double, salle de bains commune

  • 37 mÂČ
  • 2 personnes
  • 1 lit double

À propos du quartier

Kenilworth

Séjour au Honiley.En séjournant à hÎtel du quartier Honiley, vous serez à moins de 5 km de Chùteau de Kenilworth et à moins de 15 km de Université de Warwick. Hippodrome de Warwick et Chùteau de Warwick sont à moins de 15 km.

À proximitĂ©

  • ChĂąteau de Kenilworth - 8 min en voiture - 8.7 km
  • ChĂąteau de Warwick - 12 min en voiture - 10.8 km
  • UniversitĂ© de Warwick - 15 min en voiture - 11.7 km
  • Complexe Resorts World Birmingham - 17 min en voiture - 18.4 km
  • National Exhibition Centre (NEC) - 18 min en voiture - 18.7 km

Transport

  • Gare de Berkswell : Ă  6 min en voiture
  • Coventry (CVT) : Ă  21 min en voiture

Restaurants

  • â€ȘSubway - ‬9 min en voiture
  • â€ȘThe Almanack - ‬8 min en voiture
  • â€ȘThe Queen & Castle - ‬7 min en voiture
  • â€ȘFalcon - ‬4 min en voiture
  • â€ȘKenilworth Castle Tea Room - ‬7 min en voiture

À propos de cet hĂ©bergement

Warwickshire Park Hotel Kenilworth by Belvilla

4-star hotel near Kenilworth Castle
Public spaces have free WiFi. A business center and meeting rooms are available. You can enjoy a drink at the bar/lounge. The business-friendly Warwickshire Park Hotel Kenilworth by Belvilla also features a terrace, a garden, and laundry facilities. Parking is available for a fee.

This 4-star Kenilworth hotel is smoke free.

  • 62 guestrooms or units
  • Meeting rooms
  • Business facilities
  • Conference space
  • Breakfast available (surcharge)
  • Dry cleaning
  • Self-service laundry
  • Front desk (24 hours)
  • Express check-in
  • Storage area for luggage
  • Front-desk safe
  • Pool or billiards table
  • Terrace
  • Garden
  • No smoking on site
  • Bar or lounge
Warwickshire Park Hotel Kenilworth by Belvilla propose 62 chambres dotées de : coffre-fort et cafetiÚre-théiÚre. Les clients peuvent accéder à Internet gratuitement par une connexion sans fil. La salle de bain comprend : douche. Commodités fournies sur demande : fer et planche à repasser et séchoir à cheveux. L'entretien ménager est assuré tous les jours.

Hébergements similaires

CommoditĂ©s de l’hĂ©bergement

Pour les familles

  • Buanderie

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Stationnement sur place (7 GBP par jour)

Repas et boissons

  • Buffet dĂ©jeuner offert de 6 h à 10 h en semaine et de 7 h à 11 h les fins de semaine moyennant des frais de 12,95 GBP par adulte et de 7,95 GBP par enfant
  • Un bar-salon

Activités

  • Table de billard

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matiĂšre d’accessibilitĂ©, veuillez communiquer avec l’hĂ©bergement Ă  l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue aprĂšs la rĂ©servation.
  • Accessible en fauteuil roulant (peut prĂ©senter des restrictions)
  • EntrĂ©e bien Ă©clairĂ©e
  • EntrĂ©e sans escaliers
  • Étages supĂ©rieurs accessibles par des escaliers seulement

Commodités de la chambre

Divertissement

  • TĂ©lĂ©viseur

Chambre

  • Draps fournis

Salle de bain

  • Brosse Ă  dents et pĂąte dentifrice (sur demande)
  • Douche
  • SĂšche-cheveux (sur demande)
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • Bouilloire Ă©lectrique
  • CafetiĂšre-thĂ©iĂšre

Autres

  • Bureau
  • Chauffage
  • Coffre-fort
  • Espace de travail pour ordinateurs portables
  • Fer et planche Ă  repasser sur demande

Politiques

Arrivée

Arrivée de 15 h à à tout moment
Arrivée sans contact offerte
Arrivée express
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de dĂ©part est 11 h.
Départ sans contact offert

Instructions spĂ©ciales pour l’enregistrement

Le personnel de la réception accueillera les clients sur place.

MĂ©thodes d’accĂšs

Portier

Animaux de compagnie

  • Animaux de compagnie : 15.00 GBP par animal de compagnie, par nuit
  • Il n’y a pas de frais pour les animaux d’assistance

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Rollaway/extra beds are not available.
  • Cribs (infant beds) are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dĂ©pĂŽts indiquĂ©s ci-dessous seront facturĂ©s au moment de l’octroi du service, de l’arrivĂ©e ou du dĂ©part.

  • Prix du buffet dĂ©jeuner : environ 12.95 GBP par adulte et 7.95 GBP par enfant
  • Stationnement libre-service : 7 GBP par jour
  • Animaux de compagnie : 15.00 GBP par nuit et par animal de compagnie
  • Aucuns frais pour les animaux d'assistance

Cette liste n’est peut-ĂȘtre pas complĂšte. Les montants des frais et des dĂ©pĂŽts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplĂ©mentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales sont sujettes Ă  la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement et peuvent entraĂźner des frais supplĂ©mentaires. Les demandes spĂ©ciales ne peuvent pas ĂȘtre garanties.
Cet hĂ©bergement accepte les cartes de crĂ©dit. L’argent comptant n’est pas acceptĂ©.
Cet hĂ©bergement comprend les dispositifs de sĂ©curitĂ© suivants : un dĂ©tecteur de monoxyde de carbone, un extincteur, un dĂ©tecteur de fumĂ©e, un systĂšme de sĂ©curitĂ©, une trousse de premiers soins, et des protections pour fenĂȘtres.
Cet hébergement déclare suivre les pratiques de nettoyage et de désinfection établies par ALLSAFE (Accor Hotels)
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales dĂ©pendent de la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent ĂȘtre garanties et peuvent occasionner des frais supplĂ©mentaires.
    Cet hĂ©bergement est gĂ©rĂ© par un(e) hĂŽte professionnel(le). L’offre d’hĂ©bergement est associĂ©e Ă  des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet Ă©tablissement accepte la carte Visa, la carte Mastercard, la carte American Express, la carte Discover et la carte Diners Club. L’argent comptant n’est pas acceptĂ©. Pour assurer la sĂ©curitĂ© des clients, chaque hĂ©bergement de l'Ă©tablissement comprend un dĂ©tecteur de monoxyde de carbone, un extincteur, un dĂ©tecteur de fumĂ©e, un systĂšme de sĂ©curitĂ©, une trousse de premiers soins et des protections pour fenĂȘtres. Cet Ă©tablissement dĂ©clare suivre les pratiques de nettoyage et de dĂ©sinfection Ă©tablies par ALLSAFE (Accor Hotels).

À noter

  • Cet hĂ©bergement accueille les clients de toutes les orientations sexuelles et de toutes les identitĂ©s de genre (ouvert Ă  la communauté LGBTQ+).

Hébergement également appelé

Honiley Court
Mercure Warwick Honiley Court Hotel Kenilworth
Honiley Court Hotel Kenilworth
Honiley Court Kenilworth
Honiley Hotel
Mercure Warwick Honiley Court Kenilworth
Mercure Warwick Honiley Court Hotel (Opening January 2018)
Honiley Court Hotel
Warwickshire Park Hotel
Mercure Warwick Honiley Court Hotel
Warwickshire Park Hotel Kenilworth by Belvilla Hotel
Warwickshire Park Hotel Kenilworth by Belvilla Kenilworth
Warwickshire Park Hotel Kenilworth by Belvilla Hotel Kenilworth

Avis pour Warwickshire Park Hotel Kenilworth by Belvilla

Avis

6,6
Note de 10 – Excellent, d’aprùs 144 avis sur 694.
Note de 8 – Bien, d’aprùs 188 avis sur 694.
Note de 6 – Acceptable, d’aprùs 168 avis sur 694.
Note de 4 – MĂ©diocre, d’aprĂšs 114 avis sur 694.
Note de 2 – Terrible, d’aprùs 80 avis sur 694.

7,0/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

6,4/10

Commodités

6,2/10

État et installations de l’hĂ©bergement

7,0/10

ÉcoresponsabilitĂ©

Avis

6/10 – Acceptable

Eric

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2025

8/10 – Bien

Blaise

Points forts : PropretĂ©, service et personnel et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
RAS Propre et accueillant
Séjour de 2 nuits en juillet 2024

10/10 – Excellent

Françoise, sermerieu

Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Parfait

Hotel parfait pour un séjour avec chien.

4/10 – MĂ©diocre

Waseem

Séjour de 1 nuit en juillet 2025

10/10 – Excellent

sunny

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juin 2025

8/10 – Bien

Guy

Voyage en famille
Points forts : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Good location, service could be better

Nice breakfast, good location for the NEC. Comfy rooms, clean and tidy, unique decor. Was there for the board game expo. The bar was full of board gamers and the staff were very reluctant to leave the lights on for us to continue playing. I also got asked 5 times for my room number during breakfast.
Séjour de 1 nuit en mai 2025

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2025

2/10 – Terrible

Chris

Voyage d’affaires
Points faibles : PropretĂ©, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Just Don’t – Makes Fawlty Towers look like The Ritz. Wondered what it’s like to star in a low-budget hotel horror comedy, this place rolls out the red carpet. Once I’d passed the used linen piled up along the corridor... Room one: clearly still occupied in spirit (and bedsheets) by the previous guest – dirty doesn’t begin to cover it. Room two: door wouldn’t lock. Reported at 8pm, ignored until 11pm. When I chased the manager, the solution? “Wedge a chair against it.” DIY security while two staff fumbled with battery replacement like it was bomb squad training. Spoiler: it didn’t work. Room three: bathroom light flickering like a 90's rave, but at least the door locked. Progress! Thinking of pre-booking breakfast via Expedia? Don’t. They won’t honour it and when you do eventually get it, it’s an experience. Stale bread, cold food that a good vet could revive, a tea urn boiling dry in the corner, all whilst you sit in silence, playing “count the cobwebs”. I stuck to cornflakes for safety. The staff mean well, but it feels like they’re just staying for free board while giving “running a hotel” a try. As for the four stars they claim – I can only assume those were awarded in a parallel universe. And the cherry on top? The night manager decided 4:15am was the perfect time to hoover right outside my door. When I brought it up the next evening, he just smiled and said, “Oh yes, that was me – it’s on my task list.”... Travelodge – I will never speak badly of you again
Séjour de 2 nuits en juin 2025

10/10 – Excellent

Valerie

Voyage de couple
Points forts : PropretĂ©, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Loved the large room size and huge bed. Also the decor in reception, restaurant and bar
Séjour de 2 nuits en juin 2025

4/10 – MĂ©diocre

YVONNE

Voyage en famille
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
We booked this hotel as it seemed near to where my uncle's funeral was being held. after driving around for almost an hour we found it. 1st sighting it looked lovely from outside, and once inside it was obvious it is being renovated. The reception desk manned by 2 people who did not appear to know quite what was going on they had me down for 3 bookings (only 2 made) said need to be paid for (was paid by c/c) then told I had already checked in approximately 40 mins prior to my arrival. They had put another guest in our room. Went for a meal in the pub area, on menu 4 choices of curry or a lamb dinner. Choose curry ate it but not hot and not very nice. Breakfast was a farce, no bacon, eggs over cooked, beans n tomatoes cold, Crossoints cold, the next morning was no better. The table where the tea/coffee was served was disgusting very dirty. The 2nd morning there wanted to shower, the drain was it was black muck and clogged with hair the sealant was mouldy, no shower taken only got washed. It is sad to say the 5 star on the door needs to be removed and the kitchen bringing up to standard asap or closing down. The staff have not got a lot of idea what they are doing they all appear to do be doing all types of running it from cleaning, to serving in the bar and food, to reception. They need more staff in all areas bring it up to standard before advertising via 3 areas which makes booking rooms very difficult, and a much better understanding of the English language.
Séjour de 1 nuit en juin 2025

4/10 – MĂ©diocre

Olasanmi

Voyage d’affaires
Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2025

2/10 – Terrible

Tim

Voyage d’affaires
Points faibles : Commodités
I arrived at 10pm and was told that they did not have my reservations and that the hotel was full bar one room for which I would need to make a bank transfer in spite of there being a clear written sign at reception that they only took credit cards. I did not have sufficient detals for the transfer so at 11pm I drove 1hr to Loughborough and fortunately found a room at Premier Inn. So 1/10
Séjour de 2 nuits en juin 2025

4/10 – MĂ©diocre

Michael

Voyage d’affaires
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement
Whilst the bed / room was comfortable, the whole hotel is ready for a much needed make over. The bar had run out of all lagers/ beers , the staff didn’t seem interested in serving at the bar, I had to continually seek someone to serve what drinks they did have. The tea was appalling at breakfast. It’s such a shame as the place looks lovely from the outside.
Bathroom catches on frame

Toilet flush didn’t work properly.
Séjour de 2 nuits en juin 2025

6/10 – Acceptable

Richard

Voyage d’affaires
Points forts : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Bit of a Mixed Bag

The staff on reception at check in (Jagadeesh?) was fantastic! Super helpful and really supportive. However, my room wasn't properly cleaned at all during my multi-night stay. Coffee / milk etc. not replenished and the towels were not changed. The shower on the Friday morning only produced cold water and I wasn't told the boiler wasn't working (or that it had been fixed by the Saturday morning). Additionally, the breakfast claimed to have vegetarian options, which I asked for at check in, (e.g. veggie sausages), but nothing appeared any morning apart from what was already out for everyone. When I asked the staff on duty they just said ("there are scrambled eggs and beans!"). Car parking was ample .
Séjour de 3 nuits en mai 2025

6/10 – Acceptable

Robert

Séjour de 2 nuits en mai 2025

4/10 – MĂ©diocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : État et installations de l’hĂ©bergement

Awaiting customer service to reply

On arrival I checked in 30mins early which was good but on checking into my room, the only window was a skylight as I appeared to be in a dormer king bed. When returning to my room I attempted to shut the window with no luck, so reception came up and he said it was broken but the hotel was full so couldn't offer me another room. The bath ran very slowly making an extremely loud noise which I took a video. On speaking to reception at 9am the gentleman on reception was very apologetic and said he would seek a compensation refund for me but if I could also contact customer services. The phone number for customer service that they messaged just cuts off when you pick option 3 to chat. I am still waiting a refund. Out of the 3 rooms my family booked only 1 was as described. My parents room was a view of a hedge and the window also didn't shut. These are very old windows. Only plus was that the bed was comfy, 2 singles pushed together. The app won't let me upload my photo or video.
Séjour de 1 nuit en mai 2025

6/10 – Acceptable

Mike

Séjour de 5 nuits en mai 2025

2/10 – Terrible

Simone

Voyage en famille
Points faibles : PropretĂ©, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
I strongly advise against staying at this hotel! As soon as walked in, we encountered numerous issues, including no hot water, a non-functional toilet, and unwashed sheets from previous guests. We vacated the room shortly after entering and requested a refund. Additionally, two other guests were at the front desk, also disputing their rooms and requesting refunds. The manager initially agreed to process our refund through Expedia but later denied all claims, asserting that we were attempting to cancel our accommodation without valid reason. This experience was unprofessional, extremely unpleasant, and the manager's dishonesty and attitude further exacerbated the situation. When we left the hotel, the other customers there had called the police as the manager was lying and refusing refunds for other guests
Bed unmade and clearly left like this from previous guests!!
Séjour de 1 nuit en mai 2025

8/10 – Bien

David

Séjour de 1 nuit en mai 2025

2/10 – Terrible

Christopher

Voyage d’affaires
Points faibles : PropretĂ©, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
Don’t do it. Felt like student accomodation
Séjour de 1 nuit en mai 2025

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Confort de la chambre
Room service was available but very expensive tray charge so didn't order any. Beds could have been more comfortable as they were a bit hard. Booked room with shared bathroom by accident but was able to change to another room for a price.
Séjour de 3 nuits en mai 2025

4/10 – MĂ©diocre

Neal

Points faibles : Commodités
Will not be returning here again
Séjour de 1 nuit en mai 2025

2/10 – Terrible

David

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Truly awful hotel

This is a truly awful hotel, that looks like it’s being run by people who have no idea what they are doing. Where does one start? Well, having had the misfortune to stay there, my advice would be, to start to look for somewhere else to stay. My room was clean and comfortable, but that’s about it. I’d like to give it zero stars, but that’s not allowed. I’ll give it 1 star, but only because I saw what I think were a pair of partridges on the lawn outside my room. I checked in and had to go back to the reception 3 times, because the keycard wouldn’t open the door to my room. Went to have a meal, the bar had 7 beer pumps on, but only 2 were working. The only choices of food were 5 different curries, mine was probably the worst curry I’ve ever eaten in my life. I’m not surprised they wanted paying, before it had arrived. No starters or deserts, were on offer. At various times I saw what might have been various members of staff hanging around, but equally could have been the mates of the bloke on reception, scruffily dressed, with mobile phones clamped to their ears. Having now read the reviews, I’m glad I didn’t order breakfast there.
Séjour de 2 nuits en mai 2025

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2025