Note fondée sur 354 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Guest Relations Management, Gestion de l’hôtel
Hi Gino! Thank you for taking the time to complete this review. We hope you will find your expectations to be far surpassed during your next visit!
1 sur 5
par un voyageur

Inadmissible!!!!!!

Publié le 7 oct. 2023 sur Hotels
Nous sommes arrivés à 3h du matin après des problèmes techniques à notre voiture épuisés et la personne à l’accueil nous a dit que notre réservation etait dépassée, pour la veille ( bien sûr il était 3 h du matin ) et que l’on devait payer une nouvelle chambre chose que l’on a faite car trop fatigué La personne à l’accueil n’a rien voulu savoir assez désagréable et vu notre niveau d’anglais on a pas bataillé Je trouve ça inadmissible A fuir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Guest Relations Specialist , Gestion de l’hôtel
Hi David, We apologize for the inconvenience you experienced during your late-night arrival. This situation should have been handled more smoothly, and we understand your frustration. Please know that we take your feedback seriously and will address this issue with our staff to ensure better communication and guest service in the future. We appreciate your understanding, and we hope to have the opportunity to make it up to you in the future if you choose to stay with us again. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Guest Relations Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear Katy, I'm sorry to hear that you had a negative experience. If you'd like to share specific details about what went wrong or any concerns you had during your stay, I'd be happy to try to address them or provide assistance. Your feedback is valuable, and we want to ensure that your concerns are heard and addressed appropriately.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to write a review. We appreciate our guests and their feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Ça s'est dégradé depuis notre dernière visite.

Publié le 12 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Sorry your stay didn't meet your expectations, we appreciate our guests feedback and will use it to better our guests time spent with us. Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello jean-luc,Thank you for taking the time to share your rating. Please reach out and share your feedback if something didn't meet your needs. We hope to earn your business again on your next travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Diane,We can't thank you enough for sharing your rating. It would be an honor to earn your business again on your next travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
clean and good price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2022 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to post your review. Your feedback is very important, we hope you will stay with us again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Rene,We apologize for any inconvenience you experienced during your stay with us. We value your feedback and will share it with our team for further improvement. If you have any further concerns, please reach out to our management team directly so they can address them appropriately. Thank you for choosing our hotel and we hope to better serve you in the future.
4 sur 5
par un voyageur de J0E 1V0 CANADA

Publié le 5 nov. 2022 sur Expedia
3/5 pas plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Pierre,Thank you for sharing this experience with us. We truly value you feedback with regards to our hotel. It is our ever present goal to provide each guest with the highest level of service; so thank you for your business and for sharing.