Note fondée sur 943 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
56 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par nathalie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 janv. 2017 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jordan,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur de Osage

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Truly a miserable experience. Check in was the only decent part. This property had garbage bags piled up in the walkways, poor and broken lighting. The elevator was filthy. The room had broken wall light fixtures, frayed and discolored bed pads on the VERY uncomfortable bed. We booked a nonsmoking room but the air handler pulls smoke from the many people who were smoking out in front of their rooms downstairs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Brenda,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Xavier,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Convenient area, there is a good Mexican restaurant across the parking lot room was adequate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi John,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
I slept in my vehicle cuz they said they had no record. I showed my pay & reservation. Bunch of crap. They (somebody) took my money.....I didn't get a room. Never again a Motel 6 for me!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Frederick,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels