Note fondée sur 187 évaluations de clients

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4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Parfait pour se relaxer

Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
Hôtel récent, chambre très grande, calme propre et confortable. Très bon service, petit déjeuner et salle de gym. L’hôtel est un peu excentré mais des taxis sont disponibles à la réception pour rejoindre le centre (300 thb) ou fisherman village (400 thb). Parfait pour se relaxer !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2023 par Hyatt Regency Koh Samui Management , Gestion de l’hôtel
Cher Nicolas,Merci d'avoir partagé votre expérience sur Hotels.com. Nous sommes ravis que notre hôtel ait été parfait pour votre détente.Nous sommes fiers de fournir un excellent service, et vos commentaires sur la propreté, le calme, et le confort de nos chambres nous enchantent. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau au Hyatt Regency Koh Samui pour une autre expérience relaxante à l'avenir.Cordialement,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2022 sur Expedia
gentillesse du personnel - plage inexistante- difficile de se baigner - hotel isolé et pas de navette mise à disposition par l’hôtel - rapport qualité prix très moyen
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
The restaurant Lagan cuisine or whatever it was called gave me and my brother both severe food poisoning for the entire day. Was the only meal we ate that day so we were 100 percent sure. Do not recommend the restaurant and don’t eat the chicken pad Thai. Not the hotels fault really but was very disappointing. We were living in the bathroom for about 30 hours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hyatt Regency Koh Samui Management , Gestion de l’hôtel
Dear Sam,Thank you for your feedback on your food and beverage experience. Our guests’ safety and well-being are our top priority. Our culinary team has conducted a thorough investigation into the matter. Please rest assured that we will continue to improve our service.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Hyatt Regency Koh Samui Management, Gestion de l’hôtel
Dear Marita,Thank you so much for taking the time to share your feedback. We were so happy to see your 5-star review on Expedia! We appreciate you choosing our hotel and we look forward to welcoming you back again soon for another wonderful stay.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Sehr angenehm mit Kindern und abseits von dem etwas chaotischen Alltag in Thailand
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Hyatt Regency Koh Samui Management, Gestion de l’hôtel
Lieber Andreas,Vielen Dank für die 5-Sterne-Bewertung auf Expedia! Es freut uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns als angenehm und kinderfreundlich empfunden haben. Wir schätzen Ihr Vertrauen und hoffen, Sie bald wieder bei Hyatt Regency Koh Samui begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Hyatt Regency Koh Samui Management , Gestion de l’hôtel
Dear Lorena,Thank you for giving us a perfect 10 on Hotels.com! We're thrilled to hear about your positive experience. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back soon. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Excellent arrangements, hotel staff especially the hotel manager Mr Kumar and villas assistants Base and Tara were great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Hyatt Regency Koh Samui Management , Gestion de l’hôtel
Dear Manish,Thank you for taking the time to share your positive experience with us on Hotels.com! We are delighted that you found our arrangements excellent and that our dedicated team, including our hotel manager Mr. Kumar and villa assistants Base and Tara, contributed to making your stay memorable. We will be sure to pass your compliments on to them personally. Thank you once again for choosing Hyatt Regency Koh Samui. We look forward to welcoming you back soon for another perfect stay!Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur de jeddah

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Its totally not clean the po
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hyatt Regency Koh Samui Management , Gestion de l’hôtel
Dear Adel,Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We take cleanliness very seriously and we will address this issue immediately to ensure that it does not happen again in the future. If there is anything else we can do to make your stay more enjoyable, please let us know. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hyatt Regency Koh Samui Management , Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you for awarding us a perfect 10 out of 10 on Hotels.com! We're delighted to hear about your exceptional experience. Your positive feedback is truly appreciated, and it motivates our team to continue delivering outstanding service.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay. If there's anything specific you loved about your visit, please feel free to share. Warm regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Hyatt Regency Koh Samui Management , Gestion de l’hôtel
Dear Farid,We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. We strive to provide the best possible experience for all of our guests and we would appreciate it if you could provide us with more details about your specific concerns. Your insights will enable us to take swift corrective actions.Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to the chance to exceed your expectations in the future.Warm regards,