Note fondée sur 14 évaluations de clients

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2,9 sur 5
67 % des clients le recommandent
2,4 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mai 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2022 sur Expedia
we cant check in, the staff said the hotel is full, but we already paid the room. how we can get refund??
1 sur 5
par un voyageur

Disappointing Hotel and Staff Attitude

Publié le 7 févr. 2020 sur Hotels
Check-in process was very disappointing as we had to wait around as the staff did not know where and how to check the check-in register. Staff very abrupt and insisted we did not have any reservation even after producing the reservation details. Room condition was bad and in deteriorating condition. Both roilet and room smelled bad. No parking space provided and staff attitude is bad with no assistance given. I asked for the Hotel Manager but was told that Manager attends randomly whenever he wishes. We will never be staying at that hotel again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2019 sur Expedia
The place is strategically located at the centre of kota bharu, the perfect place for those who love to walk around the city from morning till night. ❤️❤️❤️❤️
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2019 sur Hotels
ห้องน้ำไม่สะอาด ชักโครกกดไม่ค่อยลง และมีแมลงสาบ
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par Suria_Hotel , Gestion de l’hôtel
tq for your feedback...we will improve in the future :) :D <3