Note fondée sur 306 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Super séjour

Publié le 19 janv. 2020 sur Hotels
Hôtel très bien situé, très propre à l'intérieur, bon petit déjeuner (plus pour les asiatiques, mais j'aime), très réactifs en cas de problème dans la chambre, excellente literie, excellent wifi dans la chambre. Un seul bémol, les vitres de la chambre très sales à l'extérieur, on voyait vraiment mal au travers.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Montegut

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
The hotel needs a renovation !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par E-Commerce, PR & Marcom, Gestion de l’hôtel
Dear Ms DyanaThank you for sharing your experience. We regret to hear that the room did not meet your comfort expectations. We're looking into the issues you mentioned to ensure a more comfortable stay for our future guests." "We appreciate your feedback on the comfort of our accommodations.Best Regards, On behalf Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Though the location was great the apartment suite room condition was in poor maintenance: the kitchen had minuscule appliances/serve-ware/cutleries; broken kitchen dish drying rack; water/leak-stain in the carpets in living room and dining room (one of the living room stain was even still wet when we arrived); in the main master bedroom there's a mold-stained ceiling leak above the sink; leaky water taps; mold/blacken corking in all the bathrooms/sinks; some non-working light bulbs etc. Generally not maintained.
3 sur 5
par un voyageur

Former glory days gone by. Urgent repairs needed.

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
The hotel has seen glorious days but today it is a sad reminder of how not to run an establishment. Everything need a complete redo, though the quality of the finishing is good, like marble masonry. And solid furniture. Carpets, curtains, fixtures and aircon are all outdated and breaking down. Hope they can renovate this place soon.
2 sur 5
par un voyageur

Disappointed with room condition

Publié le 21 déc. 2023 sur Hotels
Lovely staff and lobby and great location. Unfortunately the hotel rooms are in dire need of an update . Ours had a very old , musty smell also . Unfortunately would not return because of the aged , stained rooms .
3 sur 5
par un voyageur

good location but dirty room

Publié le 17 oct. 2023 sur Hotels
Aircon vent has a thick layer of dust and air of room smells musty. Room cleanliness in that sense leaves much to be desired
4 sur 5
par un voyageur

Location ,location , location

Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
As noted by others , unfortunately , a once, very majestic hotel ( is only 25yo ) is now very dated and in need of major refit. However , the rooms are large ,clean and the bed very comfortable ( if you like a firm bed ). Nothing else compatible for the location and price