Note fondée sur 20 évaluations de clients

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4,5 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Santo Domingo

Publié le 30 nov. 2020 sur Expedia
Very well located property, highly recommend it.It was very clean and everthing in order.
5 sur 5
par un voyageur de Cambridge, MA

Publié le 30 nov. 2019 sur Expedia
It was very nice. The property was not really connected to the Casa de Campo resort as far as checking in goes. I couldn’t find anyone to help. There was no continental breakfast kit.
4 sur 5
par un voyageur de Miami

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
CON: Very few clothes hangers. Kitchen missing paper roll. TV/cable remote not intuitive and no instructions for wifi. PRO: Plenty of towels, good A/C, independent access for cleaning service, underground covered parking.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Manhattan, New York

great place!

Publié le 12 mars 2019 sur HomeAway
this apartments are clean and well kept.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2018 sur Expedia
Excellent location to visit Altos de Chavon . The apartments are spacious and modern . Service is great .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2018 par JORGE, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your comments. Hope to see you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Casa de campo

Publié le 15 oct. 2018 sur Hotels
Great hotel, service was outstanding. Only recommendation is to rent a car
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2018 par ju, Gestion de l’hôtel
Gracias por sus comentarios. Estaremos tomando en cuenta muy puntualmente lo del alquiler de coches.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2018 sur Hotels
El check in nadie sabía quién era el responsable. Un joven en la administración de Los Altos fue muy amable y llamo para que nos vinieran a entregar la llave. Esperamos mucho tiempo para que llegara y al decidir irnos llego una persona a darnos la llave. No nos llevaron agua ni el desayuno continental ofrecido hasta el próximo dia a las 11pm. No hay donde comprar agua o café cercano solo en carro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2018 par ju, Gestion de l’hôtel
Gracias por sus comentarios. Procederemos a revisar la demora en el check in del residencial. Revisaremos lo del desayuno continental y la venta de agua y cafe en el residencial.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2018 sur Expedia
Beautiful landscape and unit. Relaxing and quiet next to Altos de Chavon and very close to Casa de Campo Marina. Great service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2018 par Ecommerce Manager., Gestion de l’hôtel
Thank you for your score Steven! Please visit us soon. Warm regards from the Caribbean!