Note fondée sur 77 évaluations de clients

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3,9 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 déc. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Everything is good
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
I stayed for two weeks was charged for a second person when I came in to the hotel. and the bathroom tiolet didnt flush stinked coming from the bathroom after cleaning it.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2022 sur Expedia
Bethroom really need upgrade water leak under the the tabs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 déc. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 déc. 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Disappointing stay

Publié le 8 déc. 2022 sur Hotels
On arrival there was a mix up with reservation. Handed a letter saying accommodation was cancelled which was actually not the case and that i would have to pay to book another room. Was made to pay fr another room, despite showing them original booking thag was still active and not cancelled. Was only when Hotels.com became involved that this was sorted. Was finally allocated a room only to find it was filthy. Shower head had some growth on it and was eventually changed. Window view was of a rubbish tip. Was offered free mini bar for duration of stay as compensation which was nice only it wasn't re stocked after the first day!! Asked room service a few times if they could please restock. Staff are not very helpful or seem to care, most don’t speak English well so any requests fall on deaf ears. Room service had a bad habit of knocking once then barging in! Nearly got caught out a couple of times Would not recommend or go back
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2022 sur Hotels