Note fondée sur 924 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon choix

Publié le 3 nov. 2018 sur Hotels
Nous avons séjourné une nuit en déplacement, l’enregistrement s’est effectué rapidement, notre chambre était immense et avec un lit confortable. Le petit-déjeuner déjeuner correct La connexion internet est rapidecomme partout dans cette chaîne hôtelière. Je vous recommande cet endroit, que vous soyez en affaire ou pour une nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2018 par Hampton Inn Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review. We appreciate our guest comments and are glad that you enjoyed your stay with us. We look forward to your return !
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
I booked a Suite and they gave me a smaller 2 queen bed. They said Expedia over booked them. Makes no sense as i booked weeks in advanced... they charged me for a Suite and said the 2 queen bed they gave me was the same price. Didnt want to argue as my family and I needed to get ready for an event we were in town for. Will not consider staying here in the future or use Expedia for traveling services.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par mm, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear that we did not meet your expectations. I will look into this right away.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Staff was friendly, facility was clean. Only complaint was that the breakfast started later than I’d like, and it was late when they did finally open.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par mm, Gestion de l’hôtel
I am glad you enjoyed your stay and will look into why breakfast was late that day. Hope you stay with us again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Hidden parking fee

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
The hotel was average but the hidden parking charges are not ok. I got charged $30 and was there less than 24 hours. I wasn't told about a $15 per day parking charge when I booked it or checked in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par bb, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that you were unhappy with your stay. I will look into the parking fees to make sure that they are noted on the website when booked and our staff should have definitely let you know at check in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par mm, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Traveling

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
It was what i expected. Super friendly staff, good breakfast and juices.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par bb, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing our hotel. We are glad you enjoyed your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par bb, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par bb, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par nn, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
Thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par hh, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.