Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par michel

Bon hôtel pour une étape

Publié le 21 juill. 2015 sur Hotels
Bon hôtel,où nous avons passé une très bonne nuit.Bon accueil,piscine propre. Bon petit déjeuner.voiture obligatoire et vue de la chambre sans intérêt mais calme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2015 par Chelsea, Gestion de l’hôtel
Merci de prendre le temps d'évaluer et examiner nous à Hotels.com. Je heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour chez nous. Vos commentaires ont été partagés avec l'ensemble du personnel et ils joindre à moi pour vous remercier pour vos aimables paroles. Nous espérons vous voir à nouveau sur votre prochain voyage à Las Cruces, Nouveau-Mexique. Votre Sincèrement, Chelsea Doyle Directeur Général Adjoint
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Overall nice property but our room had malfunction with air conditioner. Would not cool. One outlet connected to refridgerator was dead.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Luisa Martinez- General e, Gestion de l’hôtel
John, Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team! Hope you visit us again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Edie,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team to make the proper improvements and hope that you give us another opportunity to properly host you in the future. We hope you visit us again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Luisa Martinez.GM , Gestion de l’hôtel
Natalia, Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team! We hope you visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024
Very friendly and professional front desk person.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Luisa Martinez -GM, Gestion de l’hôtel
Richard,Thank you for taking your time to complete our online survey. We value your feedback, and we will share it with our team! Hope you visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Very quiet. It was clean. Bed was a litrle too firm for my body but it was ok. I wish they would serve more veegetables or fruits for the breakfast buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Lu, Thank you for taking the time to complete our online survey! We value your feedback and will share it with our team! We hope you visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Clive

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
A little run down, but otherwise good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Luisa Martínez-GM, Gestion de l’hôtel
Kristie, thank you for taking the time to complete our online survey! We value you’re feedback and will share it with our team! Hope you visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Luisa Martinez- GM, Gestion de l’hôtel
Steve, Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and we will share it with our team. Hope you visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Excellent staff!

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Staff was very accommodating and made us feel welcome and appreciated our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Luisa Martínez , Gestion de l’hôtel
Michael, thank you for taking the time to complete our online survey! We value your feedback and will share it with our team! We hope you visit us again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
We stayed here two weeks ago & loved the hotel…this visit was very different. Room had tattered carpet, the door lock had been broken & didn’t work well, the pool was closed for maintenance. Front desk hostess is very nice but we don’t plan to return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Joan,Thank you for taking the time to complete our online survey. On behalf of our entire team I'd like to apologize for not delivering exceptional service on your recent visit with us. I hope that you can give us another opportunity to properly host you on your next visit.