Note fondée sur 815 évaluations de clients

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3,7 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Première et dernière fois

Publié le 10 juill. 2022 sur Hotels
Très sale, toilette brisée, pas de shampooing, et l’hôtel en entier sent la cigarette. Première et dernière fois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Summer, Gestion de l’hôtel
I am very sorry you did not enjoy your stay with us, I have spoke with housekeeping to prevent this from happening again. Thank you for staying with us and for taking the time to fill out a survey.
2 sur 5
par un voyageur de perpignan

très moyen

Publié le 1 oct. 2009 sur Hotels
chambres petites, acceuil négatif, pas de recommmandation pour cet hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Brandy, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to review our property. We are happy to hear you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Brandy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. We are sorry everything didn't meet your expectations. We are always striving to improve and we will use your review to help us in the future. We hope you will come see us again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
We did not get the sheets changed Monday and Tuesday. House keeping did not do a very good job. Monday we had to get our own towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Brandy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. Per our Wyndham Green pledge to help reduce the amount of water, energy and detergents we use daily. For our guests staying more than one night, we will change your towels and sheets every three days unless your request otherwise. I'm sorry you didn't feel we done a good job accommodating you. I do hope you understand our policy. Thank you, we hope to have you stay with us again in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
The key card worked the first time and every time which is not the usual case. Every employee that I talked to was extremely polite and helpful. I liked the room location. The wall sconce on the left side of the bed had a defective switch
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brandy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. We look forward to seeing you again in the future!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brandy, Gestion de l’hôtel
I'm so sorry to hear that you were not happy with your stay. We are always striving to do better. I have reached out hoping to discuss what you disliked about the stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brandy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Decent stay

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brandy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. We look forward to seeing you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Brandy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our property. We look forward to seeing you again soon!