Note fondée sur 366 évaluations de clients
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4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Very helpful staff. Hi
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
I reserved a one bedroom and was downgraded to a king suite w/out being told. We got in our room only to find out, went back downstairs and they told us. Said there was nothing they could do about it. Woke up Sunday morning w/ no hot water.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Amazing hotel
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Very clean,
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Amazing stay!
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Beware of Tracey.
Publié le 22 févr. 2024 sur HotelsBed bug found in first room. Second room had heat and phone broken. Pool shut down entire second day. Staff member Tracey extremely rude, and said if you book through a third party (hotels.com) there is nothing she can do and to contact them. I contacted hotels and they contacted Tracey, and she refused to allow any discounts even though she asked me to call them. She then asked me and my 5 year old daughter to leave the property. She was extremely unprofessional. When we checked in she was rude to another guest, so I'm sure this isn't new behavior. Good luck getting any help with this property if problems arise and it makes me question Mariott quality.