Note fondée sur 366 évaluations de clients

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4,4 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Very helpful staff. Hi
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
I reserved a one bedroom and was downgraded to a king suite w/out being told. We got in our room only to find out, went back downstairs and they told us. Said there was nothing they could do about it. Woke up Sunday morning w/ no hot water.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Amazing hotel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Very clean,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Amazing stay!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Beware of Tracey.

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Bed bug found in first room. Second room had heat and phone broken. Pool shut down entire second day. Staff member Tracey extremely rude, and said if you book through a third party (hotels.com) there is nothing she can do and to contact them. I contacted hotels and they contacted Tracey, and she refused to allow any discounts even though she asked me to call them. She then asked me and my 5 year old daughter to leave the property. She was extremely unprofessional. When we checked in she was rude to another guest, so I'm sure this isn't new behavior. Good luck getting any help with this property if problems arise and it makes me question Mariott quality.