Ratings based on 6 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
4.0 out of 5
4.3 Room cleanliness
4.0 Service & staff
4.2 Room comfort
4.0 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
3 out of 5
by A traveller

Posted Mar. 2, 2024 on Expedia
Staff warm. Property clean. Security here could be an issue as they are two entrances to the hotel. During my stay only one light was working. Thus waiting time too long at times. The rooms too have no balconies. That notwithstanding, my 1 week stay here was good.
Comment from Hotel Management
Mar. 4, 2024 by Emma, Hotel Management
Dear Sir,We thank you for your return following your stay in our hotel.We obviously have two entrances which are monitored 24 hours a day by security agents stationed in front of them.As for our lifts, they are currently under maintenance and will soon be back in service.Looking forward to welcoming you at another time for a better experience, we reiterate our best regards.
5 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 18, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Feb. 19, 2024 by Emma, Hotel Management
Bonjour Monsieur John,c'est avec plaisir que nous avons accueilli la bonne note que vous avez donné à notre établissement. Nous vous en sommes reconnaissants et vous en remercions.Vous serez toujours le bienvenu chez nous pour une plus meilleure expérience.
3 out of 5
by A traveller

This traveller left a rating score only Posted Oct. 7, 2022 on Hotels
4 out of 5
by A traveller

Posted Feb. 27, 2024 on Hotels
Un super hotel bien situé en plein centre ville de Lomé❤️ Le personnel est toujours aux petits soins...
Comment from Hotel Management
Feb. 27, 2024 by Emma, Hotel Management
Bonjour Monsieur Elie,Nous vous remercions pour votre commentaire qui valorise notre établissement.Dans l'attente de vous accueillir à nouveau pour une meilleure expérience, recevez nos sincères salutations.
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 18, 2023 on Hotels
Hotel très propre,avec un personel tres accueillants et bel emplacement.
Comment from Hotel Management
Oct. 19, 2023 by Emma, Hotel Management
Bonjour Monsieur RIADH,C'était avec plaisir que nous vous avons accueilli dans notre établissement et vous remercions pour votre retour positif.Dans l'attente de vous accueillir à une autre période pour une nouvelle expérience positive,Meilleures salutations.
4 out of 5
by A traveller

Posted Jun. 9, 2023 on Hotels
Séjour convenable, literie confortable. Personnel accueillant et aimable.
Comment from Hotel Management
Jun. 9, 2023 by Le Management , Hotel Management
Nous vous remercions d'avoir partagé avec nous votre satisfaction. Nous serons ravis de vous recevoir encore lors de votre prochain séjour à Lomé