Condo entier

Beautiful 2bed apartment - transport & parking AVL

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Galerie de photos de l’hébergement Beautiful 2bed apartment - transport & parking AVL

Téléviseur
Extérieur
2 chambres, fer et planche à repasser, accès à Internet, literie fournie
Séchoir à cheveux, serviettes fournies
2 chambres, fer et planche à repasser, accès à Internet, literie fournie

Condo entier

2 chambres1 salle de bain5 personnes

Commodités populaires

  • CuisineCuisineCuisine
  • LaveuseLaveuseLaveuse
  • Espace extérieurEspace extérieurEspace extérieur

Explorez le secteur

Carte
Enfield, England
  • Lieu populaireLee Valley White Water Centre (site de canoë)4 min en voiture
  • Lieu populaireStade de White Hart Lane11 min en voiture
  • Lieu populaireForêt Epping Forest12 min en voiture
  • Aéroportà la pLondres (LHR-Heathrow)56 min en voiture

Options de chambre

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À propos du quartier

Enfield

Séjour au Enfield Lock.En séjournant à condo du quartier Enfield Lock, vous serez à moins de 10 km de Stade de White Hart Lane et à moins de 15 km de Finsbury Park. À moins de 15 km, vous trouverez également Paradise Wildlife Park (parc animalier) et Forêt Epping Forest.

À proximité

  • Lee Valley White Water Centre (site de canoë) - 4 min en voiture
  • Stade de White Hart Lane - 11 min en voiture
  • Forêt Epping Forest - 12 min en voiture
  • Alexandra Palace (bâtiment historique) - 16 min en voiture
  • Finsbury Park - 16 min en voiture

Transport

  • Gare d'Enfield Lock : à 6 min de marche
  • Enfield Town Overground Station : à 6 min en voiture
  • Londres (LCY-London City) : à 47 min en voiture

Restaurants

  • Sizzlers - 7 min à pied
  • Aksular Restaurant - 17 min à pied
  • Farmhouse Pizza - 8 min à pied
  • Golden Baklava - 10 min à pied
  • The White House - 13 min à pied

À propos de cet hébergement

Hébergement entier

Vous aurez le condo entier pour vous et ne le partagerez qu’avec d’autres voyageurs de votre groupe.

Beautiful 2bed apartment - transport & parking AVL

Thank you for considering HouseManage™ for your upcoming stay

Greatly Situated and only minutes from the station. The apartment is modern, beautifully designed and fully equipped. This private 2-bed property has all the amenities you can come to expect from a centrally located holiday home. This clean apartment will comfortably accommodate up to five guests. With 2 large double beds and a stylish sofa bed, there is plenty of space for all.

Netflix & fast Broadband as standard

Whether you are traveling for business or leisure this stunning property will suit all needs, from small families and friends to contractors and tourists. To ensure a comfortable stay there is a smart LED TV with complimentary Netflix and super-fast fiber-optic broadband giving you the opportunity to work or just binge your favourite series.

The apartment is nicely furnished and decorated with plenty of storage space. There is a table in the dining area that can also be used as a workspace. The ceilings are incredibly high throughout the property, there is also a separate kitchen/diner which is fully equipped with an oven, hob, microwave, fridge freezer, washing machine, kettle, kitchen utensils, iron plus board, and more. The bathroom consists of a bath/shower, toilet, and sink. Complimentary towels and toiletries are provided. You can enjoy the lovely garden perfect for BBQs in the nice weather.

Parking is free! There is free on-street and off-street parking and there are often spaces available directly outside the property.

Transportation is great at enfild House. The nearest station (Enfield lock station) is less than a 6-minute walk away. There are great transport links across London and it is 35 minutes to central London with trains leaving frequently. With being within walking distance of the local shops which has a parade of restaurants, and a cinema, it is the perfect location to stay in London. We know you will enjoy your stay.

You will find a welcome pack inside the property which highlights all the necessary things you may need to know. Emergency contacts, cabs, suggested restaurants, London attraction checklist, wifi codes, house rules, etc. this pack should give you most of the information you’ll need throughout your stay otherwise we are on call.

Finally, Enfield House has no surprises, what you see on our listings is what you get.

If anything is not up to your expectations please let us know within the first 24 hours of your stay

The Area & Other things to do

Enfield is a well-connected place, as well as good transport links you'll find a tone of local gems in which you can take advantage of.

No matter what you are looking for you'll be sure to find it close by.

Important Information

HouseManage | Short stays staff are extremely friendly and welcoming and will not tolerate threatening, illegal or antisocial behavior. Should guests or holidaymakers act in a manner that is threatening, illegal, or abusive we reserve the right to terminate the reservation with immediate effect with you also losing your security deposit and in some cases, local authorities will be notified.


Our T&C’s

Payments - We do not accept payment on arrival payments must be made prior to the reservation either by way of one of our booking partners or direct through HouseManage if payment is not receive within

Deposits - A deposit MUST be left before you are able to stay within a HouseManage Property. Deposits will be returned within 4 business days after your reservation has ended. Should there need to be deductions made you will be sent a break-down explaining any and all deductions and will be refunded the remaining balance. Should the damages exceed the deposit you will be invoiced for the damages which may result in legal action being taken.

ID - We require guests and holidaymakers to have either submitted their ID with one of our booking partners or will need to submit their ID using the link provided in your confirmation email. If your ID is not confirmed before your booking you will not be able to stay.

Prior Viewings - We do not offer prior viewings for properties. We understand that booking an apartment can be a hard thing to do especially if you have not seen the property in person, however, we have tried our best to add many pictures which accurately depict the property and floor plans to give you a sense of the layout. If you have any questions you need answering which will help in your decision-making process just let us know as we will do all we can to help.

Data and information - HouseManage is registered with the ICO information commissioner’s office and processes all personal information according to the data protection act 2018.
Check-ins and Checkouts - Check-ins are from 3 PM and check-out must be before 10 AM – any checkout which happens after 10 AM may be subject to a late checkout fee. We DO NOT offer early checks for free. Should you be arriving before 3 PM you will not be permitted to check in. Should you want an early check-in this can be arranged at a fee please speak with one of the team. Should your early check-in be before 10 am the only way to achieve this will be to book the day before in order to ensure the property is vacant and available for your ideal check-in day and time. If this is the case please inform one of the team as we may be able to provide a discounted rate for the night before your check-in day.

Smoking - there is strictly no smoking in any House Manage property if smoke is detected or if our cleaners notify us of the smell of smoke after a reservation you will lose your deposit. You are responsible for your guests so if they also smoke within the property you will still remain liable. You are welcome to smoke outside the property in the gardens, driveways, patios, decks, etc.

Parties and Events - We strictly do not allow parties or events of any kind at any of our properties this includes and is not limited to birthdays, stag/hen dos, photoshoots, filming, etc. If it is found that a party is occurring you will be asked to leave with immediate effect and will not receive a refund and will forfeit any security deposit which was left.

Strict Cancellation Policy - guests may receive a full refund if they cancel within 48 hours of booking and at least 14 full days before the listing's local check-in time. After 48 hours, guests are only entitled to a 50% refund regardless of how far the check-in date is if less than 14 days guests will be entitled to a 0% refund.

CCTV - There is CCTV in some HouseManage properties (there will never be CCTV with the properties only in shared and communal areas) recordings are stored according to the data protection act 2018 and may be shared with other agencies for the prevention of crime and fraud.

Commodités de l’hébergement

Internet

  • Disponible dans le condo : accès à Internet

Stationnement et transport

  • Stationnement

Cuisine

  • Réfrigérateur
  • Surface de cuisson
  • Four à micro-ondes
  • Four
  • Vaisselle et ustensiles
  • Épices

Chambres

  • 2 chambres
  • Literie fournie
  • Canapé-lit

Salle de bain

  • 1 salle de bain
  • Séchoir à cheveux
  • Serviettes fournies

Divertissement

  • Téléviseur

Espaces extérieurs

  • Jardin

Buanderie

  • Laveuse

Confort

  • Chauffage

Animaux de compagnie

  • Animaux d’assistance seulement (animaux domestiques non acceptés)

Accessibilité

  • Hébergement non-fumeurs

Services et commodités

  • Fer et planche à repasser

Dispositifs de sécurité

  • Détecteur de monoxyde de carbone (L’hôte a indiqué qu’il y avait un détecteur de monoxyde de carbone dans l’hébergement.)
  • Détecteur de fumée (L’hôte a indiqué qu’il y avait un détecteur de fumée dans l’hébergement.)
  • Extincteur

Politiques

Arrivée

Arrivée à partir de 15 h
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est 10 h.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

L’hôte vous enverra un courriel contenant les instructions relatives à l’arrivée et au départ.

Animaux de compagnie

  • Les animaux de compagnie ne sont pas acceptés, à l’exception des animaux d’assistance.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.

Renseignements importants

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Les fêtes et les événements de groupe sont strictement interdits.
L’hôte a indiqué qu’il y avait un détecteur de monoxyde de carbone dans l’hébergement.
L’hôte a indiqué qu’il y avait un détecteur de fumée dans l’hébergement.
Cet hébergement comprend le dispositif de sécurité suivant : un extincteur.
Cet établissement est géré par l’intérmediaire de notre partenaire Vrbo. Vrbo vous enverra un courriel contenant un lien vers un compte Vrbo qui vous permettra de modifier ou d’annuler votre réservation.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Les fêtes et les événements de groupe sont strictement interdits. Pour assurer la sécurité des clients, chaque hébergement de l'établissement comprend un détecteur de monoxyde de carbone, un extincteur et un détecteur de fumée.

Hébergement également appelé

6551

Avis pour Beautiful 2bed apartment - transport & parking AVL

Avis

Note de 10 – Excellent, d’après 0 avis sur 0." "
Note de 8 – Bien, d’après 0 avis sur 0." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 0 avis sur 0." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 0." "
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 0." "

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