Note fondée sur 178 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Brussels

Conveniently located close to Canary Wharf

Publié le 13 mars 2018 sur Expedia
Pour : Clean, en-suite, reception. All equipped apartment.
Contre : The ceiling is not sound proof, a lot of noise from above and other rooms.
Emplacement : Walking distance to Canary Wharf (10min walk)
One night.. Walking distance to Canary Wharf. This is not really a hotel but rental rooms/apartments.
4 sur 5
par un voyageur

Bon accueil, chambre confortable

Publié le 13 janv. 2018 sur Hotels
Appart'hotel a 10 minutes à pied de Canary Wharf. Chambre avec kitchenette confortable et simple. Excellent accueil.
2 sur 5
par un voyageur

Nothing like the description!

Publié le 9 déc. 2023 sur Hotels
Absolutely nothing like the picture. It’s a studio room NOT a modern apartment as the description says. Nevertheless it was warm and clean, but far too small. Ok to sleep and shower but not for spending time in.
5 sur 5
par un voyageur

Very helpful

Publié le 1 déc. 2023 sur Hotels
Very helpful and kind team! Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Walls are paper thin, heard everything in the building and outside- noisy and did not feel safe at all! The door has an electric key, the door itself was thin and could easily be kicked in- no feeling of safety at all. Personally, as a woman travelling on my own - I wouldn't recommend at all.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 oct. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2023 sur Expedia
The property is in a good location to get to the o2 arena. There was no checkin information shared so it meant it was stressful to arrive at the property. The flooring was chipped which lowered the standard and would have caused damage if stubbed feet on the flooring.