Note fondée sur 919 évaluations de clients

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4,0 sur 5
99 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2022 par DoubleTree by Hilton London Heathrow Airport Team, Gestion de l’hôtel
Dear Sidi, thank you for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilise your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best it can be. It is always a pleasure to see such positive feedback, and I hope we can be of service to you in the future.Again, thank you for completing our survey,
3 sur 5
par un voyageur

Mitigé

Publié le 8 août 2021 sur Hotels
Hotel situé a côté de l'aéroport. Utile pour des correspondances. Personnel de l'accueil non professionnel. Ils ont choisi de refuser le paiement avec des billets tjs valables légalement, juste parce que de nouveaux billets ont été mis en circulation. Résultat : une course jusqu'à la banque pour changer les billets. Le personnel du restaurant est aux petits soins. Le personnel de nettoyage est sympathique et professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2021 par Shannon , Gestion de l’hôtel
I would like to thank you for raising these issues as it is only through constructive comments such as those you have made that enables us to continually monitor and improve our service. I do apologize for any inconvenience that this might have caused. I appreciate your comments regarding our staff, and we look forward to welcoming you back to the Doubletree by Hilton in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2020 par DoubleTree by Hilton London Heathrow Team, Gestion de l’hôtel
We are sorry we did not meet expectations, we will take your score on board and that we can provide the best service to our welcomed guest. We hope to see you soon in the near future and we appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2020 par RR, Gestion de l’hôtel
Dear Reviewer ,thank you for your review! Best Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
En transit à Heathrow
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2020 par Nafisa , Gestion de l’hôtel
I appreciate your feedback. We hope to see you soon in the near future. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2019 par RR, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel vraiment très bien

Publié le 26 avr. 2019 sur Hotels
le manger est gratuit pour les enfants, très proche de la station de métro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2019 par Ruk, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2019 sur Expedia
Très bon hôtel, chambres propres et confortables. Personnel accueillant et professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2019 par Ruk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par DoubleTree by Hilton London Heathrow Airport Team, Gestion de l’hôtel
Dear Vasken, Thank you for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. We always encourage guests to share their experience with us, and your feedback is very much appreciated. May I please kindly ask if you could provide more details about your recent stay with us so that we can utilise your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best it can be? I hope we can be of service to you in the future.Again, thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
The food is great. The staff is great. The location is great. For a school trip last summer we stay at this hotel. It was so nice that we had to return for our trip to England and Scotland.--it is perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par DoubleTree by Hilton London Heathrow Airport Team, Gestion de l’hôtel
Dear Cynthis, Thank you for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response by continuing to focus on making each and every guest experience the best it can be. It is always a pleasure to see such positive feedback about our food and Team Members, and I hope we can be of service to you in the future.Again, thank you for your feedback.