Note fondée sur 214 évaluations de clients

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2,6 sur 5
48 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par Loredana , Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for taking the time to post an online review following your stay at Woodlands Lodge Hotel Ilford. I am looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Manager / Woodlands Lodge Hotel Ilford
3 sur 5
par un voyageur

séjour convenable

Publié le 16 déc. 2021 sur Hotels
séjour convenable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Thierry,Thanks for your feedback!Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2019 sur Expedia
Correct. Good reception. near to ilford city. I suggest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2019 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for completing the survey regarding your stay at our property. We were delighted to know that you have enjoyed your stay with us! By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a better experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Best regards, Diana Georgescu Manager at Woodlands Lodge
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2019 sur Expedia
Personnel accueillant, mais désastreux au niveau des chambres, matelas très inconfortables, ils serais temps de changer les oreillers également! De plus salle de bain est à l’exterieur De ´l’établissement sans chauffage! Énormément de condensation et de moisissure! Petit déjeuner très médiocre, vraiment déçu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2019 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for completing the survey regarding your stay at our property. By telling us what you did not liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a better experience for you and other guests in the future. We are very sorry to hear that you had some inconveniences during your stay. We apologize for all the disturbances and hope you will have a wonderful stay in the future. Best regards, Diana Georgescu Manager at Woodlands Lodge
4 sur 5
par un voyageur

Avis woodlands hôtel à ilford

Publié le 20 août 2018 sur Hotels
Séjour tourisme à Londres, Bon service, hôtel dans quartier tranquille, assez près du centre ilford, bien desservi pour Londres par le bus Personnel gentil, pro, bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2018 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear Francis, Thank you for completing the survey regarding your stay at our property. We were delighted to know that you have enjoyed your stay with us! By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a better experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Best regards, Diana Georgescu Manager at Woodlands Lodge
1 sur 5
par un voyageur de Montargis

Loin des transports et sale

Publié le 11 mai 2018 sur Expedia
Mensonge sur la proximité des transports après m'avoir dit au téléphone que c'était proche de l'hotel. Accueil tout juste aimable et bref ! Etat salle de bain, chambre : moisi, sale, en mauvais état. Je peux vous envoyer des photos. Je n'y suis restée qu'une nuit ! et je demande le remboursement des 3 autres nuits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2018 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for completing the survey regarding your stay at our property. By telling us what you did not liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a better experience for you and other guests in the future. We are very sorry to hear that you had some inconveniences during your stay. We apologize for all the disturbances and hope you will have a wonderful stay in the future. Best regards, Diana Georgescu Manager at Woodlands Lodge
1 sur 5
par un voyageur de France

Bizzare

Publié le 2 nov. 2017 sur Expedia
Pour : rien
Contre : la propreté, le confort et le respect des non fumeurs.
Emplacement : ras
Hotel aménagé dans plusieurs maisons particulières non contigües. Chambre empestant le tabac et pas de salle de bain. Nous avons demandé à être logés dans un autre hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2018 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for completing the survey regarding your stay at our property. By telling us what you did not liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a better experience for you and other guests in the future. We are very sorry to hear that you had some inconveniences during your stay. We apologize for all the disturbances and hope you will have a wonderful stay in the future. Best regards, Diana Georgescu Manager at Woodlands Lodge
2 sur 5
par un voyageur de Ilford, Londres

Très déçue.

Publié le 27 oct. 2017 sur Expedia
Non conforme à la description proposée. Famille de 4 avec 2 enfants de 10 et 7 ans, nous avions demandé une SDB dans la chambre or celle-ci était commune. De plus pas de TV, pas de porte-manteau, juste un petit placard pas utilisé car à peine ouvrable avec valises devant. De plus l'hôtel était loin du centre (zone 4), environ 1h de trajet, ce qui n'était pas non plus précisé. L'hôtel ne propose pas non plus de repas. Seul intérêt trouvé : un restaurant bien sympa, bon, agréable et pas cher : le "Champs".
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2018 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for completing the survey regarding your stay at our property. By telling us what you did not liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a better experience for you and other guests in the future. We are very sorry to hear that you had some inconveniences during your stay. We apologize for all the disturbances and hope you will have a wonderful stay in the future. Best regards, Diana Georgescu Manager at Woodlands Lodge
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Loredana , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Kind regards,Loredana
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Loredana , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Kind regards,Loredana