Note fondée sur 934 évaluations de clients

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4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Nice but nos shuttle after midnight

Publié le 19 nov. 2018 sur Hotels
Nice but no shuttle available from the airport from midnight...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2018 par Betty Wilson, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us. Unfortunately, we do not have a shuttle to the airport because we are an hour from PDX and 2 hours from SeaTac international airport. We are very sorry for any inconvenience this may have caused.
4 sur 5
par Denis de Paris

Simple et efficace

Publié le 12 juill. 2015 sur Hotels
Nous nous sommes arretés à l'hotel avant d'aller au Mont St Helens. La chambre était grande et propre. Les équipements ne sont pas de dernière génération mais cela suffit. L'accès Internet via WIFI fonctionnait bien. Le petit déjeuner était basique (comme souvent aux USA) mais largement suffisant. Le quartier ne semblait pas extraordinaire (cela ressemble à une zone commerciale), mais nous étions seulement de passage, donc cela n'était pas un problème ! Bref, un bon rapport qualité/prix
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2013 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Bonne étape

Publié le 2 juill. 2013 sur Expedia
Bonne étape, hôtel sympathique et calme situé dans une zone industrielle. Restaurants à proximité
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel correct

Publié le 29 juin 2013 sur Hotels
Hôtel parfait pour une nuit de transit. Rien de spécial à dire, pas décevant !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
The first non smoking room we were given was clearly smoked in and sprayed with something to mask it. We were given a different room with 2 queen beds, rather than one king bed. Place is just very dated and needs to be updated. Fine for the one night we needed, just passing through.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Betty Wilson, Gestion de l’hôtel
Jennifer,Thank you for taking your time to share your experience with us. While, we are 100% non-smoking, unfortunately, we do have guests sometimes who don't follow the rules. If we do find out who is smoking, there is a 250 fine due to having to deep clean the rooms. We use a machine that does sometimes leave a chemical odor in the room. We are very sorry you experienced this. We just finished replacing all of our furniture and we will be replacing the flooring next. We hope you will give us another chance next time you're in the Longview/Kelso area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Staff was very friendly and it was conveniently located for what I needed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Betty Wilson, Gestion de l’hôtel
Jeffrey,Thank you for your kind words. We are glad to hear you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Betty Wilson, Gestion de l’hôtel
James,Thank you for the 10 out of 10 rating!
2 sur 5
par un voyageur de Enterprise

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Bathroom was old, stains in toilet and bathtub. Floor was dirty. Had a bit of a musty smell. Definitely needs remodeled.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Betty Wilson, Gestion de l’hôtel
Melissa,We appreciate you taking your time to share your feedback with us. We appreciate all feedback whether its good or bad. We are in the process of renovations. We just replace all of our furniture. We do have more planned for the upcoming months. I will bring these issues to our maintenance department and housekeeping departments attention so we can get them fixed immediately. We hope you will give us another chance next time you're in the Longview/Kelso area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Clean and safe. Prefect for business trips.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par Betty Wilson, Gestion de l’hôtel
Robert,Thank you for your 5 out of 5 rating. We are so glad to hear you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.