Note fondée sur 922 évaluations de clients

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4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Parfait , accueil sympathique, emplacement calme et sympa , à 25/30 min de toute activités en voiture ! Je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Prescilla, c'est merveilleux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour au Courtyard Los Angeles Pasadena/Monrovia. Vos commentaires sur l'accueil chaleureux, l'emplacement paisible et la proximité des attractions sont précieux. Nous sommes reconnaissants pour votre recommandation et sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur.
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 20 nov. 2020 sur Hotels
Hôtel pratique et propre. Parfait pour un séjour d'affaires. Les chambres sont confortables et le personnel est agréable. Je recommande cet établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2020 par Tara, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review, we appreciate your choosing the Courtyard and look forward to welcoming you again soon.
4 sur 5
par benoit

hôtel confortable, pratique mais bruyant

Publié le 13 sept. 2017 sur Hotels
hôtel à proximité d'un axe routier. Pratique mais bruyant à cause du traffic routier intense. Petit déjeuner (si inclus dans la formule) est très copieux, sinon plusieurs choix à la carte.
1 sur 5
par un voyageur de COACHELLA

Publié le 14 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Greg, it's disheartening to learn that your stay didn't meet expectations. While there are no specifics to your feedback, we always strive to provide an exceptional experience to our guests. We urge you to share more details with us directly so we can address your concerns and work on improving. We hope to have another opportunity to host you and show you a more favorable experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thanks for the fantastic rating, Tomiko!It's outstanding we could exceed your expectations during your stay at Courtyard Los Angeles Pasadena/Monrovia. We're all looking forward to your next stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mike, we're glad to see you had a positive experience at Courtyard Los Angeles Pasadena/Monrovia. Thank you for taking a moment to rate us. We hope to welcome you back in the near future for an even better stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate the feedback, Jonathan.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
We LOVED the fresh baked cookies and lemonade. We felt so very welcomed. We look forward to returning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Richard, it's wonderful to hear you had such a fantastic stay at Courtyard Los Angeles Pasadena/Monrovia. Your words about the freshly-baked cookies and lemonade are truly appreciated. We also greatly value your recognition of our welcoming atmosphere. We're eagerly anticipating your return.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Sounded like my room was on the left lane of the freeway. Room 508 I think It was. Maybe got 4 hours sleep. Terrible coffee In the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
James, it's regrettable to hear of some of the challenges you encountered during your stay, particularly regarding any noise intrusion and the coffee provided in the room. Now, while we can't change the past, we're keen on using such feedback towards making improvements for the future. We appreciate you for sharing your opinion and would be glad to welcome you back for a more satisfying experience next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Good location and great staff. Room was a little cramped due to big furniture and a bit dated, but it wasn't bad. Restaurant/bar on site is always great. My only real complaint was that the hotel is located right next to the freeway, so it was noisy at night. Even then, we would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Melissa, it's wonderful to hear that you found the location of Courtyard Los Angeles Pasadena/Monrovia convenient and our team members great to interact with. We apologize for any inconvenience caused by the room's size and the proximity to the freeway. We’re happy to know despite these aspects, you'd choose to stay with us again. For your future visits, you may wish to request a room away from the freeway to ensure a more peaceful night's sleep. Thank you for your feedback!