Note fondée sur 403 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
61 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par Marie Anne de Provence

Ça sentait bon le linge propre

Publié le 12 août 2015 sur Hotels
Chambre très propre et sentant bon le linge propre. Petit déjeuner excellent (miam le muffin au citron) devant être pris dans la chambre où on aurait apprécié une 2ème chaise Seul bémol : un peu de bruit provenant des chambres au dessus (1 seul étage) et de la route fréquentée (mais on est en ville) Situation idéale pour visiter Los Angeles en prenant soin de rester un peu sur Long Beach Personnel de l'accueil très agréable et serviable
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
After a long red-eye flight, we got to this hotel at 1 am. They were super friendly but the room was really dirty. The floors and baseboards were filthy. When we pulled the sheets on the bed back, it looked as if someone emptied a dustbin in the bed. Hair and dirt under the covers. I don't think it was on purpose at all, but that doesn't matter. You can't sleep in a bed full of that. So, we asked for our money back and left. They refunded everything but $100. So we essentially paid $100 to sit in on of their hotel rooms for an hour. We found a much better place to stay in the middle of the night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
SORRY FOR INCONVENIENCE
1 sur 5
par un voyageur

Poor

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Very old property furnishings in poor condition very dark parking extremely small if you drive a large vehicle be aware
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
SORRY FOR INCONVENIENCE
5 sur 5
par un voyageur

Decent hotel

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Front desk clerk is a nice man. He was friendly. We got to our room, it was nice and clean. Down the street is a thrift store with a pharmacy in it. Theres also a liquor store if you need one. All within walking distance. Decent area. Not bad at all. This is my second time staying here and i would stay here again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
Coffee in the room was very poor. Just 1 bag for 2 people and no sugar, no cream. Breakfast included also very poor. Just some cookies and orange juice. Not happy at all with that
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
sorry for the inconvenience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Hotels
Great stay, friendly staff. Only issue weather stripping would help reduce cold draft, from underneath door. As well as prevent possible smell odors, from outside. Potential smokers etc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR STAY
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 nov. 2023 sur Expedia
I did not like that guest upstairs where playing loud music and seems like they where jumping or dancing because it was alot of footsteps. Guest were running up and down stairs and seemed drunk so talking load. Walls and flooring very thin so you can hear all the noise. I had to check out the room at 1am because i could not sleep.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
SORRY FOR THE INCONVENIENCE
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
I like everything, but not the parking, area too small.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR STAY
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR STAY
4 sur 5
par un voyageur

Good stay

Publié le 21 nov. 2023 sur Hotels
Staff friendly, room good condition. However, weather strip. Below door to room, would help alleviate unnecessary elements (outside). Ike smoke etc...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR YOUR STAY