Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2023 sur Expedia
Très bien situé, personnel aimable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par front desk , Gestion de l’hôtel
Dear guest, We sincerely appreciate the time you’ve taken to provide such positive feedback regarding your experience. It is only through your feedback that improvements are considered and made. Thanks for staying with us. We sincerely appreciate your feedback! Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Ramada/Wilshire Center, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. Thanks for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2022 sur Expedia
Ça fait le travail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par Ramada/Wilshire Center, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2022 sur Expedia
environnement autour dans quartier pas très intéressant: dépanneur , restaurants...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2022 par Ramada/Wilshire Center, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par ramada, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, We sincerely appreciate the time you’ve taken to provide such constructive feedback regarding your experience. It is only through your feedback that improvements are considered and made. Thanks for staying with us. We sincerely appreciate your feedback! Thank you!
3 sur 5
par un voyageur de Repentigny, ca

Publié le 18 févr. 2019 sur Expedia
L'emplacement très bien situé pour visité tout Los Angeles au complet pour environs 20-25 min max. stationnement gratuit. service courtois. Propre mais rien de plus. une seul vitre extérieur nous permet de se croire a coté des passant qui parle dans la rue même au 4e étage. les murs sont mal insonorisés, sans compté l'eau qu'on entends dès que quelqu'un alentour ouvre un robinet. les pommes de douches sont plus que désuètes, ca coule a moitié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par Ramada, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, We sincerely appreciate the time you’ve taken to provide such constructive feedback regarding your experience.It is only through your feedback that improvements are considered and made. Thanks for staying with us. We sincerely appreciate your feedback! Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
It’s a clean hotel 2 stars we find out The price is a little high for what is offered But it’s ok for a first try We have to wait three days to get our deposit back🙈
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par FR, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We sincerely appreciate the time you’ve taken to provide feedback regarding your experience. It is only through your feedback that improvements are considered and made. Thanks for staying with us. We sincerely appreciate your feedback! Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par FR, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We sincerely appreciate the time you’ve taken to provide such positive feedback regarding your experience. It is only through your feedback that improvements are considered and made. Thanks for staying with us. We sincerely appreciate your feedback! Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
I had a large unit. Very clean. Bed was comfortable. They could upgrade windows so that you dont hear every noise like if windows are open. Its right on main street so noise is pretty loud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par FR, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We sincerely appreciate the time you’ve taken to provide feedback regarding your experience. It is only through your feedback that improvements are considered and made. Thanks for staying with us. We sincerely appreciate your feedback! Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Everything else is good with this hotel Except the TV. There no smart TV in this hotel. This hotel has such a big name but no smart TV. No Netflix No chill. Its a boring place to stay if you want to watch Netflix or any other streaming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par FR, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We sincerely appreciate the time you’ve taken to provide feedback regarding your experience. It is only through your feedback that improvements are considered and made. Thanks for staying with us. We sincerely appreciate your feedback! Thank you