Note fondée sur 442 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sabine, Thank you for staying with us; we value your rating very much. We are looking forward to your next stay with us. Come back soon!Thank you,Jaime Alvarado
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2023 sur Expedia
Nous avons passé deux nuits en famille. La chambre était simple et la décoration minime mais très propre et fonctionnelle. Nous avons été néanmoins surpris par la capacité d'accueil : bien que proposée pour 5 personne par EXPEDIA, la chambre n'était pourvue que de deux lits pour 4 personnes maximum. Heureusement, David à l'accueil, qui était très à l'écoute et compétent, nous avons trouvé une solution.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Erika, Gestion de l’hôtel
Hi David, Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you found the room clean and functional. We apologize for any confusion regarding the room capacity, and we're so grateful that David at the reception was able to assist you promptly in finding a suitable solution. We are working with Expedia to fix this matter and truly appreciate your understanding and patience. If your future travels bring you back to the area, we would be honored to welcome you and your family again. If you have any specific requests or need assistance during your next visit, please don't hesitate to reach out. Best, Erika from Marketing
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2023 sur Expedia
Le plus : le petit déjeuner Le moins : trop petit pour 5. Nous avons du acheter un matelas pneumatique en plus. Salle de bain minuscule et peu pratique : pas de place pour poser les affaires de toilette, pas de sèche-cheveux. Pas de renouvellement des produits de toilette entre chaque journée. Pas de cafetière, ni micro-onde.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Etienne, Thank you so much for taking the time to leave your feedback about your recent stay. We are sad to hear the room was not big enough for all your family. Next time you come visit us you can get two rooms to ensure everyone is comfortable. We are making improvements to the hotel continuously to ensure we are fulfilling our guest's needs. We do have some hair dryers, microwaves, and other toiletries upon request at the front desk. We have fresh coffee in the morning during breakfast and a few coffee shops near by to get a cup of coffee during your next stay. Thank you,Jaime AGeneral ManagerThe Sojourn
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Expedia
Nous avons adoré l’emplacement de cet ébergement! La décoration est très belle également. Nous reviendrons assurément!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par Jaime A, Gestion de l’hôtel
Hi Julia, this makes us so happy to hear! We are honored you chose us for your vacation and look forward to your next visit!
3 sur 5
par un voyageur de Arue

Publié le 26 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Jaime A, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Steve!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
La n’était pas pas faite tout les jours. Manque de serviettes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par Jaime A, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback! We apologize for the lack of towels, and will make sure all the rooms are stocked with towels moving forward. We hope to see you again so we can make it up to you!
4 sur 5
par un voyageur

Bien!

Publié le 2 mars 2023 sur Hotels
Chambre propre. C’est une hôtel de choix pour passer 1-2 nuits. La douche serait à refaire, car le jet n’est pas génial. En gros je recommande cette hôtel. Bon qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Steeve,Thank you for your rating and for staying with us. We are happy to hear that you recommend the hotel and feel you got your money's worth. We are delighted to welcome you again on your next trip to Sherman Oaks.Thank you,Jaime Alvarado
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024
Good price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Oscar Lara, Gestion de l’hôtel
Good Morning Maria,Thank you for your review, I am glad to see that your time with us was pleasant! We do look forward to your return visit.Warm Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
great breakfast options great people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lucyed, Thank you for taking the time to let us know how great you found our breakfast and our team members. We are looking forward to your next stay. Come visit us soon!Thank you,Jaime A
4 sur 5
par un voyageur de San Diego

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Vintage and cozy. Rooms are pretty minimalist which I personally prefer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Matthew,Thank you for staying with us and for letting us know how you liked the vintage and cozy look of our retro hotel. We are happy to welcoming you once again. Come see us next time you are in town. Thank you,Jaime A