Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2022 sur Expedia
Durant 5 nuitées aucun service de nettoyage de chambre Meme apres plusieur demande au "front desk" Nous sommes aller nous meme chercher des serviette et autre besoin , Tres decu de cette situation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions les commentaires, Marcel. Vos commentaires sont extrêmement importants pour nous, car nous cherchons continuellement des moyens d'améliorer l'expérience des clients dans notre établissement. Il est regrettable d'entendre que votre temps avec nous n'a pas été parfait et que vous avez rencontré des problèmes avec notre équipe de service client et nos services d'entretien ménager. Nous prenons au sérieux le bonheur et la satisfaction de nos clients et ferons tout notre possible pour que cela ne se reproduise plus. Nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de vous accueillir à nouveau bientôt.
5 sur 5
par un voyageur de Chino hills

Publié le 15 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Xiuquan, thank you for sharing this terrific rating! The team at Hyatt Regency Louisville is thrilled to know you had a wonderful stay. We're looking forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024
The hotel and staff were very nice, wish there was more variety at the breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Lance David, it's heartening to know that you found Hyatt Regency Louisville and our team members pleasant. We appreciate your feedback on broadening our breakfast selection and will certainly take it into account. Thanks for choosing us and we look forward to welcoming you back again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Erin, thank you for your stellar rating of Hyatt Regency Louisville. It’s wonderful to know that your stay with us left a positive impression. We're looking forward to the opportunity to serve you again on your next trip.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Monica, thank you for choosing to stay at Hyatt Regency Louisville and offering your rating. We are thrilled to see you had a positive experience. We look forward to the opportunity of welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Typical Hyatt quality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Robert, it's wonderful to hear your experience at Hyatt Regency Louisville embodied the trademark quality we work consistently to uphold. We appreciate your succinct and positive feedback and can't wait to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Property was great, other than not having a microwave in the room and having to go to lobby to warm food!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Joshua, it's wonderful to learn that you appreciated the Hyatt Regency Louisville's property. We apologize for any inconvenience caused due to the lack of an in-room microwave. Your feedback is invaluable as it helps us improve our service, adjusting to meet guests' needs better. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even more comfortable stay.
5 sur 5
par un voyageur

Splendid stay

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Our stay was for up public event and was splendid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Matthew, thank you for your glowing remarks about your stay at Hyatt Regency Louisville. We're thrilled to hear that your visit during the public event went splendidly. We look forward to continuing to make your future stays just as enjoyable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
We stayed one night for a concert and couldn’t be happier with our room, friendly staff, easy check in/out and valet services. Great location and walkable to nearby food and entertainment options. We will definitely be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Samantha, it's a pleasure to learn about your enjoyable stay at Hyatt Regency Louisville. We value your kind words about our team members, the convenience of our check-in/out and valet services, as well as our prime location close to dining and entertainment options. It's great to hear you plan on returning; we're certainly looking forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024
The hotel was within easy walking distance of the Yum Center. Very helpful and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Charles, it's fantastic to hear you found Hyatt Regency Louisville's proximity to local attractions convenient! Your kind words recognizing our amicable and attentive team members are incredibly appreciated. Your satisfaction is our priority, and we're pleased we exceeded your expectations. We're excited for the opportunity to serve you again.